Reply on: galiyosha #20503:
Hm, no chcel som napisat, ze bud to musis vyskusat, alebo si niekde na inete najst, ci to tvoja napalovacka zvlada. To je asi viacmenej jasne. Sorry za zlu stylizaciu

Inak mam taku jednu prakticku: Tomek sefuje len busom, alebo aj T-Busom? Podla mna je to asi najlepsi veduci, co tu mame...
Este stastie, ze ta 21Trka nedojde na Hrobonovu, este by jej ten clovek vymontoval BUSE a predal ho aj so Sanosmi za korunu nejakym bezdomovcom
Tie jeho káble vzhľadom na použité materiály a zahraničnú konkurenciu v danej oblasti až tak predražene nevyznievajú, otázne je, či tá obrovská cena dokáže niečomu prispieť. Obzvlášť dobre som sa bavil, keď som tuším v katalógu Krautwire svojho času naďabil na odstavec, kde si Kraut vzájomne odporoval. Jednalo sa o niečo v tom zmysle, že ideálny kábel je (logicky) žiaden kábel. Pár viet na to ale písal, že pre ňho sú vždy prvoradé posluchové testy a nie výsledky meraní. Je mi jasné, že meraním sa možno nedá o kábli povedať úplne všetko, ale predsalen si tie dve vety odporujú.
Každopádne heslá analógofilov typu "Co Bůh spojil, člověk nerozděluj." mi pripadali vždy veľmi humorné. 
A dúfam, že keď sa nejaká technicko-vzdelávacia schôdza bude robiť, budete v dostatočnom predstihu informovať, rád sa zúčastním.
Sarko
Znova sa opakujem, dispečer má mať vodičské oprávnenie, avšak ak prepásol maximálnu lehotu, ktorá ho oprávňuje jazdy s cestujúcimi, musí si zopáknuť mini zácvik.
To určite platí aj v prípade pražských dispečerov, takže neviem čo komplikujem a v čom Ty vidíš problém.