Reply on: Andy #20232:
Ale VP trolejbusy sa vyrábajú...Dispečeri sú v aute prakticky vždy dvaja.
I.
tie by sa dali vyuzit ked revizor vsetky ostatne zablokuje...)
ale urcite sa nieco da spachat, pripadne si dat na vozidlo 2 autobaterie (symetricky na obe strany zadnej "napravy"
) - jedna bezna baterka ma kapacitu okolo 40 - 50 Ah, t.j. cela sustava by mala okolo 80 - 100 Ah, vystupne napatie 12 V (uvazujem paralene zapojenie, pri seriovom by bola kapacita tych 40 - 50 Ah a napatie 24 V, v kazdom pripade pri tych 50 Ah by to bolo okolo 1.2 kWh. Takato zasoba energie by mala stacit na neakych 10, pri uspornych spotrebicoch aj 15 - 20 hodin prevadzky. Zaroven sa na to daju zavesit aj take zvrhlosti ako smerovky, brzdove svetla, obrysovky, stretavacky a pripadne aj dialkove svetla
[keby som bol mladsi tak by som inac asi takuto zvrhlost spravil, ale k mojmu veku sa to uz akosik nehodi :-)]
)
to by chcelo dajaky lepsi system
a ci to utiahnete
)
Igorko
I.