Reply on: Sarko #20244:
Také oceľové lano je, s prepáčením, v prípade roztrhnutia súpravy, prd platné, takže to je nezmysel len pre vyhovenie predpisu. A že sú na roztrhnutie kvoli tomu náchylnejšie dvojičky, tak to je už vyslovene teoretická konštrukcia, keď sa roztrhnú kuplovačky, tak je súprava roztrhnutá, aj keby tam ostalo ešte lano ako na Golden Gate Bridge.No a k tej poslednej vete - my sa tu snažíme vymyslieť POUŽITEĽNÝ SPOSOB a Ty nám ho tu sabotuješ železničiarskym sposobom - "Nikdy sa to tak nerobilo".
I.
) - jedna bezna baterka ma kapacitu okolo 40 - 50 Ah, t.j. cela sustava by mala okolo 80 - 100 Ah, vystupne napatie 12 V (uvazujem paralene zapojenie, pri seriovom by bola kapacita tych 40 - 50 Ah a napatie 24 V, v kazdom pripade pri tych 50 Ah by to bolo okolo 1.2 kWh. Takato zasoba energie by mala stacit na neakych 10, pri uspornych spotrebicoch aj 15 - 20 hodin prevadzky. Zaroven sa na to daju zavesit aj take zvrhlosti ako smerovky, brzdove svetla, obrysovky, stretavacky a pripadne aj dialkove svetla
to by chcelo dajaky lepsi system
si