Inac velmi sa mi paci ten napad s postupnym zavadzanim tych BUSE transparentov na trolejbusoch typu Skoda Tr15. Dokonca este pred dvoma tyzdnami som sa chcel spytat, ci tieto spominane transparenty nebudu aj na tychto trolejbusoch, kedze na trolejbusoch typu Skoda 15TrM uz take transparenty su. Vyzera to predsalen krajsie.
P.S.: Asi mam nejake vestecke schopnosti, co sa tyka tych transparentov na Skodach 15Tr.
P.S.: Asi mam nejake vestecke schopnosti, co sa tyka tych transparentov na Skodach 15Tr.
Tie jeho káble vzhľadom na použité materiály a zahraničnú konkurenciu v danej oblasti až tak predražene nevyznievajú, otázne je, či tá obrovská cena dokáže niečomu prispieť. Obzvlášť dobre som sa bavil, keď som tuším v katalógu Krautwire svojho času naďabil na odstavec, kde si Kraut vzájomne odporoval. Jednalo sa o niečo v tom zmysle, že ideálny kábel je (logicky) žiaden kábel. Pár viet na to ale písal, že pre ňho sú vždy prvoradé posluchové testy a nie výsledky meraní. Je mi jasné, že meraním sa možno nedá o kábli povedať úplne všetko, ale predsalen si tie dve vety odporujú.
Každopádne heslá analógofilov typu "Co Bůh spojil, člověk nerozděluj." mi pripadali vždy veľmi humorné.
Igorko
Fixky a mrazničky: Súdruh ing. František Kraut (pôvodným povolaním tuším architekt), renomovaný tesatovač časopisov Audio a Video Domácí Kino, výrobce hyperpredražených káblov tvrdí (a s ním húf ďalších "highendistov", najmä nemeckých, odroda, ktorá nepočúva ušami ale cenovkami) , že natretie okrajov CD zelenou fixkou zlepší jeho zvuk, pretože pohltí rozptýlené svetlo lasera. Mrazeni CD v mrazničke zase má zlepšiť jeho zvuk tým, že sa odstránia mnechanické pnutia v materiáli. No škoda reči.
500kHz: Otázka je, aký tvar signálu bol potom na výstupe z prenosky, aký tvar hrotu bol potrebný na zosnímanie takejto frekvencie, aký bol pri tomto tvare hrotu merný tlak na steny drážky a následkom toho ako dlho (koľko prehratí) tam tých 500 kHz bolo. Inak boli aj videoplatne s mechanickým záznamom, tam boli aj MHz.
I.