Aj priatelia individuálnej dopravy chcú funkčnú preferenciu MHD a cyklotrasy, veď je aj v ich záujme, keď sú prázdnešie cesty. Kampaň vtákovi rob inde.
V ramci Facebook komentarov na temu obmadzovania a regulovania parkovania v meste sa jeden nasrany priatel individualnej dopravy vyjadril, ze po volbach bude konecne koniec tym preferenciam verejnej dopravy a budovaniu cyklotras.
O tyzden neskor som si precital, ze Knazko vedie v preferenciach pred Ftacnikom a som pochopil, co myslel. Milan Knazko si moze pisat co chce, ale je kandidatom automobilovej a podnikatelskej lobby.
Takze priatelia, ak si zelate stav pred Ftacnikom, ked jedina vyznamna investicia do MHD za 20 rokov znamenala nakup predrazenych autobusov desat minut po 12tej a na dlhe roky tucne zadlzila mesto a ked sme 10 rokov stale pocuvali klamstvo, ze nie je mozne dostat ani euro z EU penazi do bratislavy na MHD, tak sups, viete koho mate volit.
Takze ja to vidim takto odkial vziat financie, Knazko by to ale nikdy do programu nedal, lebo je to politicka samovrazda odkopriovat funkcny system z prilahlej krajiny kde funguje system dopravy a dani:
1) zaviezt dan za motorove vozidlo, nie tak strikne vysoku ako v A (Rakusko), ale aspon 1/2 ceny
mne vyslo za moj hybridny Prius :
hre eingegebenen Daten:
PKW
73 KW
Baujahr: 2013
Ihre Steuerberechnung:
33,42 Euro monatlich (Jahresbelastung: 401,04 Euro)
98,43 Euro vierteljährlich (Jahresbelastung: 393,72 Euro)
193,22 Euro halbjährlich (Jahresbelastung: 386,44 Euro)
364,56 Euro jährlich
2) zaviezt symbolicky poplatok napr. 1,- Euro/24hodin za auto
Ty si jasnovidel, alebo Kňažkov agitátor, alebo máš vešteckú guľu? Totiž dopredu tvrdiť, že Kňažko, resp. ktokoľvek bude lepší/horší primátor len na základe nejakých predvolebných sľubov mi príde nie lenže mimo misu, ale mimo miestnosť s WC.
Vieme, on ho len nemá rád, tak si pomôže aj prikrášleným výmyslom. By ma zaujímalo pre koho to robí, kto iný mu splní jeho želania, nebude nakupovať busy od tej špiny, nepôjde developerom úplne na ruku, či ten magistrát kultúrne a to mesto celkovo posunie.. Mi to tak príde akoby tu podaktorí ani (akúkoľvek) zmenu k lepšiemu ani vlastne nechceli. Nech celý život môžu opakovať jedno a to isté o tom, ako je všetko a všetci na ...
Keď sa zoberie kontext otázky, nepovedal nič také tragické. Všetci vieme, ako zle pripravené boli bus pruhy na Staromestskej a Moste SNP a ako mediálna hystéria následne prebila aj objektívne dobré výsledky zo Štefánikovej. To, že to tak dopadlo, je chyba a zodpovednosť primátora a HDI, ktorí svojimi krokmi urobili bus pruhom medvediu prácu.
Kňažko, pokiaľ sa tým detailnejšie nezaoberal, mohol tiež nadobudnúť dojem, že bus pruhy boli zlé. Verím, že by sa mu to dalo vysvetliť.
"Mesto by malo posilniť prepravnú kapacitu preťažených spojov v dopravnej špičke a zvýšiť tým komfort cestujúcich. Vozidlá mestskej hromadnej dopravy by mali mať prednostné právo jazdy aj v čase dopravných špičiek, preto je potrebné zdokonaľovať dynamicky riadené svetelné križovatky s inteligentným systémom napojeným na vozidlá MHD. Mesto by tiež malo dôslednejšie dbať na plošnú opravu cestnej a električkovej siete (cestné radiály a električková trať Hlavná stanica a smer Dúbravka, Zlaté piesky, Rača, Ružinov)."
Opatrenia:
"posilniť prepravnú kapacitu v špičke vo vysokozaťažených spádových oblastiach
posilniť prednostné právo jazdy pre vozidlá MHD a dynamicky riadené svetelné križovatky
zoptimalizovať trasovanie a intervaly spojov v súlade s potrebami cestujúcej verejnosti
za použitia eurofondov (operačný program IROP) revitalizovať dopravnú chrbticovú sieť MHD"
Tam nech sa stará do fachu v ktorom pracoval celý život a je v ňom dobrý (herectvu) a nech sa láskavo nese*rie politiky ? 90.roky za "Muftyho" mu nestačili?Inak ten jeho falošný ksicht ma fakt štve na tých bilboardoch a tie slogany!!!# squint# prezlieka politické kabáty jak sa mu hodí (šak síce robí to tak každý "politik").Ani ma nezaujíma za koho kandiduje tentokrát a takisto ma nezaujímajú nejaké komunálne voľby pretože nemám S"svojho favorita",ktorý by ma oslovil ?
Vraj sa ten nas nadejny primator z J&T, pan Knazko vyňadril v TA3, že bus pruhy velmi zdrzuju dopravu a treba ich zrusit. Zaregistrovali ste to niekto?
AAA