Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #202957:
Vieme, on ho len nemá rád, tak si pomôže aj prikrášleným výmyslom. By ma zaujímalo pre koho to robí, kto iný mu splní jeho želania, nebude nakupovať busy od tej špiny, nepôjde developerom úplne na ruku, či ten magistrát kultúrne a to mesto celkovo posunie.. Mi to tak príde akoby tu podaktorí ani (akúkoľvek) zmenu k lepšiemu ani vlastne nechceli. Nech celý život môžu opakovať jedno a to isté o tom, ako je všetko a všetci na ...
Reply on: ivanbuto #202955:
Keď sa zoberie kontext otázky, nepovedal nič také tragické. Všetci vieme, ako zle pripravené boli bus pruhy na Staromestskej a Moste SNP a ako mediálna hystéria následne prebila aj objektívne dobré výsledky zo Štefánikovej. To, že to tak dopadlo, je chyba a zodpovednosť primátora a HDI, ktorí svojimi krokmi urobili bus pruhom medvediu prácu.

Kňažko, pokiaľ sa tým detailnejšie nezaoberal, mohol tiež nadobudnúť dojem, že bus pruhy boli zlé. Verím, že by sa mu to dalo vysvetliť.
Reply on: Ámos #202948:
Našiel som toto:
http://www.ta3.com/clanok/1047847/tb-m-knazka-o-volebnom-programe.html
V čase od 0:23:05, odpovedá na otázku novinárky o kompletných uliciach.
Reply on: Ámos #202948:
http://www.knazko.sk/spolu-sme-bratislava/doprava-2/

"Mesto by malo posilniť prepravnú kapacitu preťažených spojov v dopravnej špičke a zvýšiť tým komfort cestujúcich. Vozidlá mestskej hromadnej dopravy by mali mať prednostné právo jazdy aj v čase dopravných špičiek, preto je potrebné zdokonaľovať dynamicky riadené svetelné križovatky s inteligentným systémom napojeným na vozidlá MHD. Mesto by tiež malo dôslednejšie dbať na plošnú opravu cestnej a električkovej siete (cestné radiály a električková trať Hlavná stanica a smer Dúbravka, Zlaté piesky, Rača, Ružinov)."

Opatrenia:
"posilniť prepravnú kapacitu v špičke vo vysokozaťažených spádových oblastiach
posilniť prednostné právo jazdy pre vozidlá MHD a dynamicky riadené svetelné križovatky
zoptimalizovať trasovanie a intervaly spojov v súlade s potrebami cestujúcej verejnosti
za použitia eurofondov (operačný program IROP) revitalizovať dopravnú chrbticovú sieť MHD"

Ale konkrétne o buspruhoch tam nemá nič..
Reply on: Solider #202952:
No jeden lepší jak ten druhý ?
Reply on: Ámos #202948:
Dneska v TA3 blúznil Ivo Nesrovnal.
Reply on: Pantograf1 #202949:
V Rakúsku je to tempo už dlhé roky a my ich žiaľ tým naším nedobehneme ani v ďalšom miléniu ?
Reply on: Ámos #202948:
Tam nech sa stará do fachu v ktorom pracoval celý život a je v ňom dobrý (herectvu) a nech sa láskavo nese*rie politiky ? 90.roky za "Muftyho" mu nestačili?Inak ten jeho falošný ksicht ma fakt štve na tých bilboardoch a tie slogany!!!# squint# prezlieka politické kabáty jak sa mu hodí (šak síce robí to tak každý "politik").Ani ma nezaujíma za koho kandiduje tentokrát a takisto ma nezaujímajú nejaké komunálne voľby pretože nemám S"svojho favorita",ktorý by ma oslovil ?
Reply on: diwi #202940:
neskutočné. neverím, že tak blízko nás je takéto životné tempo. presne ako si napísal: ako z inej galaxie. skvelé.? ?
Vraj sa ten nas nadejny primator z J&T, pan Knazko vyňadril v TA3, že bus pruhy velmi zdrzuju dopravu a treba ich zrusit. Zaregistrovali ste to niekto?
Reply on: Valec #202938:
Tak jedna vec su Bory Stores (ci ako to volaju) druha Bory Mall. Mall ma zmysel poriadne obsluhovat MHD, Stores mozno az tak nie.
Reply on: Valec #202941:
Jasné, dopravné kolektory ? to musí byť.
Reply on: endrucio #202942:
Každá sťažnosť sa posudzuje individuálne. Posunie sa na patričnú prevádzku, kde je zvyčajne daný vodič predvolaný vedúcemu. A potom závisí od vedúceho, ako sa k tomu postaví..
Reply on: Valec #202938:
Našiel som tam 3-4 miesta kde niesú kruhové objazdy a pritom by tam mohli byť . Si si istý že je toto správny nákres ? 😃 😃
Chcel by som sa opýtať, či má význam sa sťažovať na vodičov DPB oficiálnou cestou? Ako sú riešené takéto prípady? Rieši ich DPB objektívne alebo si chráni svojho zamestnanca ako sa len dá? Všeobecne sa dá povedať, že často stretnem bláznivého vodiča DPB, no nesťažujem sa, ale včera už pretiekol pohár trpezlivosti a nemôžem to nechať tak, keďže som sa cítil byť ohrozený na zdraví (jazda na červenú, pribrzdenie na červenú, atď.). Dôkaz o tejto šialenej jazde síce nemám, ale v palubáku sa určite nachádza log, ktorý dokáže, že z dôvodu rýchlej jazdy došiel vodič na jednu zastávku +2 a potom zbytočne vyčkával.
Reply on: Ike #202939:
Odporúčam si dobre všimnúť aj počet pruhov na tej diaľnici a s ňou súbežnej ceste... to by som pre DNV-čanov považoval za oveľa väčšie zlo ako tie 3 kruháče po ceste.
http://hn.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy-117/bratislava-moze-len-zavidiet-vieden-ma-novu-stanicu-za-miliardu-eur-632562

bol som na otvarani tohto kolosu, je to nieco ako z inej galaxie, tolko vytahov, jednoznacnych navesti a informacnych tabul, nehovoriac o cistote architektury a prostredia...
?

V BA tak mozno o 100 rokov
Reply on: Valec #202938:
Aha, už tam je aj (zatiaľ) trumpetový exit na D2 ? Je to otázka času, kedy tam bude plnohodnotný štvorlístok, alebo (ani by som sa nečudolval), kruhový objazd?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.