Reply on: Mike #202965:
Ono Bratislavský kraj je blbosť. Ale to sme tu už rozoberali. Ono rozsah dennej dochádzky je väčší ako kraj, takže áno, Bratislavský kraj by mal byť väčší, ako v súčasnosti so sídlom v Bratislave, rešpektujúc dochádzku do zamestnania a škôl, no samotná Bratislava by v ňom nemala byť a mala by mať vlastné právomoci.Väčší kraj by rozhodne pomohol riešiť VHD aj do oblastí, ktoré sú dnes mimo kraja (Šamorín, západ okresu DS) a sídlo v BA aj keď na prvý pohľad nelogické, tak preto, aby dochádzajúci nemuseli cestovať krížom krážom po celom kraji pri vybavovaní rôznych administratívnych záležitostí, ale aby mohli v mieste zamestnania (väčšina pracuje a študuje v BA)
Mike
"Mesto by malo posilniť prepravnú kapacitu preťažených spojov v dopravnej špičke a zvýšiť tým komfort cestujúcich. Vozidlá mestskej hromadnej dopravy by mali mať prednostné právo jazdy aj v čase dopravných špičiek, preto je potrebné zdokonaľovať dynamicky riadené svetelné križovatky s inteligentným systémom napojeným na vozidlá MHD. Mesto by tiež malo dôslednejšie dbať na plošnú opravu cestnej a električkovej siete (cestné radiály a električková trať Hlavná stanica a smer Dúbravka, Zlaté piesky, Rača, Ružinov)."
Opatrenia:
"posilniť prepravnú kapacitu v špičke vo vysokozaťažených spádových oblastiach
posilniť prednostné právo jazdy pre vozidlá MHD a dynamicky riadené svetelné križovatky
zoptimalizovať trasovanie a intervaly spojov v súlade s potrebami cestujúcej verejnosti
za použitia eurofondov (operačný program IROP) revitalizovať dopravnú chrbticovú sieť MHD"
Ale konkrétne o buspruhoch tam nemá nič..