Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8.
ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco
L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Inak do Petržalky sa zatial plánuje len linka 1? Aký bude mať interval? Asi nie 8 min ako zvyšné eliny, to by myslím do Petržalky nestačilo. Lenže pri hustejšom intervale nebude zasa zbytočne často jazdiť spoj z mesta na stanicu?
Napadlo ma teda, či by nebolo lepšie, keby linka 1 jazdila v normálnom intervale 8 min a v špičke by sa do Petržalky pridala ďalšia linka (6 alebo 7).
Po otvoreni Petrzalky sa vrati povodne linkove vedenie s tymito odchylkami:
- zavedena bude L1 Petrzalka - Hlavna stanica
- L2 bude presmerovana na trasu ZST Nove Mesto - Hlavna stanica
Zaujímalo by ma, ako bude električková doprava na Šafku vyzerať, keď rekonštrukciu jeho aj starého mosta dokončia. Bude sem jazdiť len električka z Petržalky, alebo sa sem vrátia aj doterajšie linky (2,4,6)?
Ponuka pre nadsencov-dnes od cca stvrtej budem pripravovat tu prazsku haraburdu na den otvorenych dveri. Ak ma dakto stare logo dpb, cifry na ev.c. a pod veci, pripadne chce prilozit ruku k dielu, volajte 907092777. Budem rad
Jo, len ono to nie je len o prinose, ale aj peniazoch Ak mam trat kde uspokojim potreby obrovskeho mnozstva ludi, ale v zivote to nemam z coho zaplatit tak nic z toho nebude, ale to este nemusi byt dovod aby som v pripade stavby novej trate neprojektoval trochu inak obluky a nepridal tretiu kolajnicu a uspokojit potreby sice menej ludi, ale s realnou moznostou to postavit.
Ale hej, najlepsie by bolo nevymyslat hluposti s tramtrainom
Ja sa stotožním akurát s a).
Ja sám tiež nie som zástanca tramtrainu, všetko sa dá efektívne riešiť prestupom na hrane (keď už tak..)
Avšak niekto (HDI) tu vytiahol tram-train, ale na trati, ktorá bude mať potenciál (čo do cestujúcich) najskôr o nejakých 12-20 rokov. Tak hovorím, že máme trate a možné prepojenia, kde vieme že by to cestujúci hojne využívali (a uvítali) už dnes.
Lepší prehľad o prepravných tokoch a smerovaniach cestujúcich by nám mohol dať snáď aj ÚGD.
Ja celkovo nie som zastancom tramtrainu a investicii do neho, ale v prospech tej Petrzalky podla mna hovori niekolko veci:
a) Ide o novu trat ktora sa beztak bude stavat od nuly a je mozne ju postavit v danych parametroch (navyse vacsina trate ide priamo)
b) Ide o trat na najvyznamnejsii stanicu v meste
c) Smerom na Rajku je volna kapacita na zel.trati a zaroven ide o dynamicky rozvijajucu sa cast mesta bez kolajovej dopravy
Netvrdim ze by to mala byt nejaka priorita, alebo ze tam je nejaky extra potencial, ale som toho nazoru ze pomer cena/vykon je lepsi ako pri inych potencialnych trasach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juraj76