Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #202448:
Tvorit L11 je blbost, to uz radsej nechat L1 s klasickym intervalom 8/15 a viest tam L6 ci L7 alebo obe linky.
Reply on: TomJ #202446:
Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8.

ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco

L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Reply on: Dave177 #202442:
Ďakujem Vám všetkým za odpovede.
Reply on: Petto #202445:
Inak do Petržalky sa zatial plánuje len linka 1? Aký bude mať interval? Asi nie 8 min ako zvyšné eliny, to by myslím do Petržalky nestačilo. Lenže pri hustejšom intervale nebude zasa zbytočne často jazdiť spoj z mesta na stanicu?
Napadlo ma teda, či by nebolo lepšie, keby linka 1 jazdila v normálnom intervale 8 min a v špičke by sa do Petržalky pridala ďalšia linka (6 alebo 7).
Reply on: Juraj76 #202439:
pravdepodobe 1,4,6,7 .... 6,7 ako spickove linky v stave pred vystavbou trate do Petrzalky
Reply on: kecho #202438:
Hej hej, sedadla spajam, tyce cistim, vyhadzujem smeti. Inak, nechce niekto teraz kupit displej BUSE s povodnym neonovym osvetlenim???
Reply on: Juraj76 #202439:
Po otvoreni Petrzalky sa vrati povodne linkove vedenie s tymito odchylkami:
- zavedena bude L1 Petrzalka - Hlavna stanica
- L2 bude presmerovana na trasu ZST Nove Mesto - Hlavna stanica

Aspon taky bol posledny plan.
Reply on: Juraj76 #202439:
Ťažko povedať, ale podľa mňa dvojka nie. Tá by mala chodiť na Hlavnú stanicu.
Reply on: gabo15k #202440:
Ak myslis Skodu 25Tr tak na linke 33.
Zdravim, momentalne som v Ba a chcel by som niekde zastihnut duobus, kedze niesom odtial, vie mi niekto pomoct kde by som ho nasiel? Vdaka
Zaujímalo by ma, ako bude električková doprava na Šafku vyzerať, keď rekonštrukciu jeho aj starého mosta dokončia. Bude sem jazdiť len električka z Petržalky, alebo sa sem vrátia aj doterajšie linky (2,4,6)?
Reply on: fanatikmhd #202435:
to je ta, co je odparkovana na nevyuzitom kusku nedokoncenej cesty v zakrute medzi zeleznicnym prejazdom a Alberom?
Reply on: luky133 #202421:
Co ak je tam to lesenie prave preto, aby ludia nevystupovali z mhd? 😉
Spomínal tu niekto tram-train? V Košiciach sme ho už pred 10 rokmi vyskúšali!
http://imhd.sk/ke/galeria-media/186/tatra-ckd-kt8d5.html?#9799-3xCKD-521-359-a-721-006-5
Ponuka pre nadsencov-dnes od cca stvrtej budem pripravovat tu prazsku haraburdu na den otvorenych dveri. Ak ma dakto stare logo dpb, cifry na ev.c. a pod veci, pripadne chce prilozit ruku k dielu, volajte 907092777. Budem rad 🙂
Reply on: Mike #202433:
Jo, len ono to nie je len o prinose, ale aj peniazoch 🙂 Ak mam trat kde uspokojim potreby obrovskeho mnozstva ludi, ale v zivote to nemam z coho zaplatit tak nic z toho nebude, ale to este nemusi byt dovod aby som v pripade stavby novej trate neprojektoval trochu inak obluky a nepridal tretiu kolajnicu a uspokojit potreby sice menej ludi, ale s realnou moznostou to postavit.

Ale hej, najlepsie by bolo nevymyslat hluposti s tramtrainom 🙂
Reply on: 810zssk #202432:
Ja sa stotožním akurát s a).
Ja sám tiež nie som zástanca tramtrainu, všetko sa dá efektívne riešiť prestupom na hrane (keď už tak..)
Avšak niekto (HDI) tu vytiahol tram-train, ale na trati, ktorá bude mať potenciál (čo do cestujúcich) najskôr o nejakých 12-20 rokov. Tak hovorím, že máme trate a možné prepojenia, kde vieme že by to cestujúci hojne využívali (a uvítali) už dnes.

Lepší prehľad o prepravných tokoch a smerovaniach cestujúcich by nám mohol dať snáď aj ÚGD.
Reply on: Mike #202429:
Ja celkovo nie som zastancom tramtrainu a investicii do neho, ale v prospech tej Petrzalky podla mna hovori niekolko veci:
a) Ide o novu trat ktora sa beztak bude stavat od nuly a je mozne ju postavit v danych parametroch (navyse vacsina trate ide priamo)
b) Ide o trat na najvyznamnejsii stanicu v meste
c) Smerom na Rajku je volna kapacita na zel.trati a zaroven ide o dynamicky rozvijajucu sa cast mesta bez kolajovej dopravy

Netvrdim ze by to mala byt nejaka priorita, alebo ze tam je nejaky extra potencial, ale som toho nazoru ze pomer cena/vykon je lepsi ako pri inych potencialnych trasach.
Reply on: N/A #202430:
Takže ak je zámer prilákať viac cestujúcich do vlakov tak kapacita sa dá zvýšiť iba pridaním vagónov, alebo zaradením poschodových? Tak potom mi napadá iba možnosť spojiť dve súpravy s tým, že by sa automaticky rozpojili (také sa deje napr. na S-bahn Hamburg) a jedna by pokračovala po železnici na hl. stanicu a druhá do mestskej električkovej siete.. Ovšem ak by bolo technicky možné spojiť klasickú vlakovú jednotku s tramtrainovou.. Ale aj tak je to celé iba jedno veľké scifi..
Reply on: Mike #202429:
Trate nemajú potenciál, načo o tom vôbec uvažovať, keď je viacmenej vyčerpaná kapacita?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.