Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8.
ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco
L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Inak do Petržalky sa zatial plánuje len linka 1? Aký bude mať interval? Asi nie 8 min ako zvyšné eliny, to by myslím do Petržalky nestačilo. Lenže pri hustejšom intervale nebude zasa zbytočne často jazdiť spoj z mesta na stanicu?
Napadlo ma teda, či by nebolo lepšie, keby linka 1 jazdila v normálnom intervale 8 min a v špičke by sa do Petržalky pridala ďalšia linka (6 alebo 7).
Po otvoreni Petrzalky sa vrati povodne linkove vedenie s tymito odchylkami:
- zavedena bude L1 Petrzalka - Hlavna stanica
- L2 bude presmerovana na trasu ZST Nove Mesto - Hlavna stanica
Zaujímalo by ma, ako bude električková doprava na Šafku vyzerať, keď rekonštrukciu jeho aj starého mosta dokončia. Bude sem jazdiť len električka z Petržalky, alebo sa sem vrátia aj doterajšie linky (2,4,6)?
Ponuka pre nadsencov-dnes od cca stvrtej budem pripravovat tu prazsku haraburdu na den otvorenych dveri. Ak ma dakto stare logo dpb, cifry na ev.c. a pod veci, pripadne chce prilozit ruku k dielu, volajte 907092777. Budem rad
Jo, len ono to nie je len o prinose, ale aj peniazoch Ak mam trat kde uspokojim potreby obrovskeho mnozstva ludi, ale v zivote to nemam z coho zaplatit tak nic z toho nebude, ale to este nemusi byt dovod aby som v pripade stavby novej trate neprojektoval trochu inak obluky a nepridal tretiu kolajnicu a uspokojit potreby sice menej ludi, ale s realnou moznostou to postavit.
Ale hej, najlepsie by bolo nevymyslat hluposti s tramtrainom
Ja sa stotožním akurát s a).
Ja sám tiež nie som zástanca tramtrainu, všetko sa dá efektívne riešiť prestupom na hrane (keď už tak..)
Avšak niekto (HDI) tu vytiahol tram-train, ale na trati, ktorá bude mať potenciál (čo do cestujúcich) najskôr o nejakých 12-20 rokov. Tak hovorím, že máme trate a možné prepojenia, kde vieme že by to cestujúci hojne využívali (a uvítali) už dnes.
Lepší prehľad o prepravných tokoch a smerovaniach cestujúcich by nám mohol dať snáď aj ÚGD.
Ja celkovo nie som zastancom tramtrainu a investicii do neho, ale v prospech tej Petrzalky podla mna hovori niekolko veci:
a) Ide o novu trat ktora sa beztak bude stavat od nuly a je mozne ju postavit v danych parametroch (navyse vacsina trate ide priamo)
b) Ide o trat na najvyznamnejsii stanicu v meste
c) Smerom na Rajku je volna kapacita na zel.trati a zaroven ide o dynamicky rozvijajucu sa cast mesta bez kolajovej dopravy
Netvrdim ze by to mala byt nejaka priorita, alebo ze tam je nejaky extra potencial, ale som toho nazoru ze pomer cena/vykon je lepsi ako pri inych potencialnych trasach.
Takže ak je zámer prilákať viac cestujúcich do vlakov tak kapacita sa dá zvýšiť iba pridaním vagónov, alebo zaradením poschodových? Tak potom mi napadá iba možnosť spojiť dve súpravy s tým, že by sa automaticky rozpojili (také sa deje napr. na S-bahn Hamburg) a jedna by pokračovala po železnici na hl. stanicu a druhá do mestskej električkovej siete.. Ovšem ak by bolo technicky možné spojiť klasickú vlakovú jednotku s tramtrainovou.. Ale aj tak je to celé iba jedno veľké scifi..
kecho