Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #201087:
Ja si práve myslím, že ak chce dopravca prevádzkovať prímestské linky, tak by mohol vo svojich vozidlách zabezpečiť aj zaužívaný spôsob tarifného vybavenia cestujúcich. Lebo na 4 linkách mať 3 rôzne spôsoby... to je možné len v DPB.
Reply on: Ámos #201079:
Tak načo sa tam sťahujú?
Reply on: Peon #201032:
Mať tak vaše problémy...
Reply on: Joyki #200961:
Prečo si nemaľujete svoj Senec?
Reply on: Valec #200942:
Nenávidia ho a pchajú sa doňho ako besní.
Reply on: Petto #200938:
Prečo by mali chcieť práve bratislavské 14Tr? Opravárenská základňa, meracia technika, elektronici, náhradné diely, cena dopravy? Máš aspoň matnú predstavu alebo len šotosen? Nemci im dajú desaťkrát krajšie Mercedesy O405 bez palíc zadarmo a aj dopravu zaplatia.
Reply on: Peon #201092:
Inak úžasné sú tie ich (ihličkové?) tlačiarne cestovných lístkov - tlačia desne dlho (zdržuje to). Naše Emtesty sú v tomto šikovné. Úžasne rýchlo tlačí lístky Postbus (vlastne aj iní dopravcovia vo VOR).
Reply on: Peon #201088:
Mohol by mi prosím niekto (najpravdepodobnejšie maďarsky hovoriaci) zistiť na internete či je zastávka Béke utca v Mošoni na znamenie alebo je to tam ako u nás u niektorých vodičov Slovak Lines, že oficiálne nie je, ale vodič sa rozhodol, že je? ? A to som si potiaľ kúpil lístok, ale odviezol ma ďalej..
Reply on: 810zssk #201090:
15-26, pardon 🙂
Reply on: matt11 #201089:
Uz vidim ako si vsetci hromadne priplacaju 15-30 eur mesacne na usek kde nikto nikdy nic nekontroluje 🙂
Reply on: PetoMHD #201085:
otazka je este potom, preco stale nefunguje dezintegrovana doprava aj v SC a PK okrese??
mozno keby sa da kupit elektricenka na zonu 630 by nechodil cely bus na cierno.

Ale tak ci tak, ak by tam DPB poslal revizorov na tyzden - dva vo zvysenej miere, na kazdy druhy spoj mozno, tak by pekne zaryzoval. Myslim si, ze aj tych 5000 by vybral za mesiac na pokutach, popripade cestovnom
Dnes ma prekvapilo v príjemne klimatizovanom Talente v úseku Hygyeshalom - Rajka, že slovné spojenie "nasledujúca zastávka" to hlásilo aj v nemčine a dokonca aj v angličtine. ? To je na maďarských vnútroštátnych vlakoch bežné ALEBO tam je to len vďaka tomu, že tie súpravy bežne jazdia aj do Rakúska?
Reply on: PetoMHD #201085:
V tejto suvislosti je nutne dodat ze na 37ke momentalne panuje uplny nezmysel kedy na jednej strane cestujuci akoze maju nastupovat prednymi dverami, na druhej strane aj keby vodic nahodou otvoril len tieto dvere, tak nema ako skontrolovat ci ma cestujuci platny CL, kedze citacku kariet nema (tri krat hura tomu expertovi ktory vymyslel BCK ako nosic PCL).
Reply on: Ámos #201080:
Zas treba povedat ze mozno by bolo efektivnejsie keby sa dodrzovali stanovene pravidla a vodic kontroval, pripadne aj predaval listky. Na druhej strane, ak by si to vyzadovalo poradie navyse tak mozno by fakt boli efektivnejsi sprievodcovia.

Co ma privadza k myslienke ci by nahodou nebolo ekonomickejsie na niektorych regionalnych bus linkach zaviest v spickach nastup vsetkymi dverami bez predaja listka u vodica, pricom cestujucich by odbavoval sprievodca. Ak by to znizilo pocet vozidiel, mohlo by to byt zaujimave - bolo by to o cosi lacnejsie ako platit dvoch vodicov (aspon predpokladam) + by bolo potrebnych menej vozidiel cim by sa ciastocne riesil problem SADiek ze v spickach maju podstatne vyssiu potrebu vozidiel ako v sedlach.
Reply on: PetoMHD #201084:
...akurat s tym rozdielom, ze tam ma aspon cast cestujucich platny PCL pre zonu 215, cize ciernych pasazierov je menej ako na linke 630. Ale inak tam listky nekontroluje nikto.
Reply on: Peon #201083:
Hej, na linke 37 to funguje presne tak isto.
Reply on: Mike #201060:
Tak to je fakt sila! ? Zaujímalo by ma čo na to do telefónu hovorí cestujúcemu dispečer (prípadne vnútorná kontrola v odpovedi na sťažnosť) . Tipujem, že sa čiernym pasažierom ešte aj ospravedlnia... ?

Ja si pamätám, že keď bola (vtedy ešte) linka č. 53 predĺžená do Chorvátskeho Grobu, tak zozačiatku sa povinný nástup prednými dverami a označovanie CL dodržoval a neskôr to v tichosti prestalo.

Ozaj, takáto anarchia je naďalej aj na linke č. 37 v Marianke?
Reply on: Valec #201073:
Keby som mal mať pracovnú náplň a povesť ako balkánsky výpalník, asi by som si to rovnako rozmyslel ?
Inak už pred pár týždňami ma to napadlo, ale zabudol som na to. Netrvrdil DPB, že sa zbavuje odťahovky aj preto lebo má zastaraný autopark a bude ho potrebné vymeniť lebo sa neustále kazí? Prečo potom výherca VO pokračuje s odťahovaním na starých strojoch? ?
Reply on: Marek1978 #201078:
tak nech len od pondelka do piatku 3x 2 sprievodcovia po 8 hodin denne s priemernym platom 600 v hrubom a nakladmi na cenu prace 811€ plus stravne listky, cize mesacny naklad okolo 5000€ mesacne.
Ak by teda predali cca 5600 0,90€ listkov viac oproti sucasnemu stavu, cize 280 denne, 9 na jeden spoj, tak ich zaplatia.
Nezda sa to ako nerentabilny podnik. Otazkou je, kolko z trzieb by si typicky slovensky pracovnik na tejto pozicii nechal miesto jej zaevidovania.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.