Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #200832:
Však ich máš všetky v tom rozhodnutí.
Reply on: Mike #200829:
Akého charakteru? Lebo v ich prípade by som nevedel, čo je lepšie... alebo horšie...? Či bzučiace trolejbusy, alebo otrasná stena, ktorá bude vytvárať tôňu.
Neviem, ci niekto spominal - v noci sa menila vonkajsia kolajnica v obluku - Nad Luckami -> Segnerova, ostali tam este nove kolajnice, neviete, co sa ma este opravovat? ?
Je možné niekde reálne podporiť aby rekonštruovaná trať bola v Dubrávke zatrávnena?
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
Reply on: Ike #200828:
Týpkovia z Bohúňovej mali celkom dosť námietok ?
Hroboňka...
http://www.staremesto.sk/sk/govis/subor/id:6931

btw. Táňu vystriedal na bilboarde Nesrovnal ? už nech je jeseň ?
Reply on: kecho #200826:
No z toho som pochopil že práve v tých nočných hodinách...
Reply on: TeBeCe #200825:
takže teraz už vieme, kedy vedenie DPB chodí v prostriedkoch MHD 😉
"V nočných hodinách sa spravidla v prostriedkoch MHD alebo na zastávkach MHD vyskytujú neprispôsobiví cestujúci alebo občania pod vplyvom návykovej látky."

Ako je mozne, ze ked to DPB tak dobre vie, tak nie je ziadne upozornenie v zastavkovych CP? ?
Inak, aj toto by si mohli niektoré združenia už konečne zapamätať:

"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."
Reply on: diwi #200820:
Hmm... v bývalej trase je spojenie nerealizovateľné kvôli výstavbe vo Wolfsthali a preto sa navrhuje alternatívne zaústenie do žst. Petržalka?
Reply on: Mike #200821:
ved to je jasne, to bolo postnute sem s nadsazkou
Reply on: diwi #200820:
Tento Baum je iba ďalší projekt do šuflíka.. ak sa aj nejaké kvapky zrealizujú, tak pressburgerbahn to isto nebude...
a predsa Pressburgerbahn mozno bude ?
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"


http://www.projekt-baum.eu/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700028&id_dokumenty=1185

strana 27
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/presmerovanie-premavky-na-botanickej-ul/

"na konečnú Molecova, ktorá sa stala priebežnou konečnou (cestujúci nemusia vystúpiť)"...to je zaujimave...doteraz bola priebeznou stale, tety od stola nevedia o com pisu. Pri tych meskaniach co teraz nabera sa priebeznou (neplanovane) stalo skor CSU...

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/doprava-pocas-festivalu-divoka-voda-2014/

keby tak vedeli, ze tu mimoriadnu dopravu nezabezpecuje DPB ? ?
Reply on: Mike #200816:
A malo význam robiť linku 64? Viem, že vznikla kvôli eurofondom...
Reply on: Mike #200816:
A ešte "V rannej špičke trvá cesta desiatky minút." a tým čo cestujú z Dúbravky, Dlhých Dielov, Devínskej, Ružinova, Vrakune.. trvá akože do 9 minút? A po ďalšie: kam sa dôchodcovia ponáhľajú? A prečo cestujú v rannej špičke, kedy sú spoje najplnšie?
Reply on: Ike #200815:
"Ak sa chcú obyvatelia dostať na Hlavnú stanicu respektíve do centra mesta, musia prestúpiť na linku 64 a následne použiť linku 32. V rannej špičke trvá cesta desiatky minút."

Hlavná stanica je najnovšie už aj centrum mesta? Do centra mesta sa dá dostať 41tkou s JEDNÝM prestupom na Búdkovej na hrane na 203/207 - na Hodžovo nám.

"Po informácii, že na Lovinského ulici na jeseň pribudne pobočka Slovenskej pošty, máme tak pre obyvateľov tejto lokality ďalšiu dobrú správu,“ uviedla starostka mestskej časti Táňa Rosová."

Aha takže poštu budú mať na Lovinského - jeden významný dôvod pre dôchodcov cestovať "na hlavnú stanicu a do centra mesta" ZANIKNE.

A ešte by ma zaujímalo, či pani Rosová rokovala s Magistrátom, ktorý si tie vozokilometre objednáva a reálne aj platí, alebo sa dohodla iba s dopravcom, ktorý "si aj tak spraví po svojom".

Reply on: Ttom #200810:
a potom zo Svantnerovej pojde L22 k Alehyho 10 minut nie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.