Je možné niekde reálne podporiť aby rekonštruovaná trať bola v Dubrávke zatrávnena?
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
Valec
"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."