"V nočných hodinách sa spravidla v prostriedkoch MHD alebo na zastávkach MHD vyskytujú neprispôsobiví cestujúci alebo občania pod vplyvom návykovej látky."
Ako je mozne, ze ked to DPB tak dobre vie, tak nie je ziadne upozornenie v zastavkovych CP? ?
Inak, aj toto by si mohli niektoré združenia už konečne zapamätať:
"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."
a predsa Pressburgerbahn mozno bude ?
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"
"na konečnú Molecova, ktorá sa stala priebežnou konečnou (cestujúci nemusia vystúpiť)"...to je zaujimave...doteraz bola priebeznou stale, tety od stola nevedia o com pisu. Pri tych meskaniach co teraz nabera sa priebeznou (neplanovane) stalo skor CSU...
A ešte "V rannej špičke trvá cesta desiatky minút." a tým čo cestujú z Dúbravky, Dlhých Dielov, Devínskej, Ružinova, Vrakune.. trvá akože do 9 minút? A po ďalšie: kam sa dôchodcovia ponáhľajú? A prečo cestujú v rannej špičke, kedy sú spoje najplnšie?
"Ak sa chcú obyvatelia dostať na Hlavnú stanicu respektíve do centra mesta, musia prestúpiť na linku 64 a následne použiť linku 32. V rannej špičke trvá cesta desiatky minút."
Hlavná stanica je najnovšie už aj centrum mesta? Do centra mesta sa dá dostať 41tkou s JEDNÝM prestupom na Búdkovej na hrane na 203/207 - na Hodžovo nám.
"Po informácii, že na Lovinského ulici na jeseň pribudne pobočka Slovenskej pošty, máme tak pre obyvateľov tejto lokality ďalšiu dobrú správu,“ uviedla starostka mestskej časti Táňa Rosová."
Aha takže poštu budú mať na Lovinského - jeden významný dôvod pre dôchodcov cestovať "na hlavnú stanicu a do centra mesta" ZANIKNE.
A ešte by ma zaujímalo, či pani Rosová rokovala s Magistrátom, ktorý si tie vozokilometre objednáva a reálne aj platí, alebo sa dohodla iba s dopravcom, ktorý "si aj tak spraví po svojom".
inac ak sa obnovi ta 41 resp. 203 na stanicu s duobusmi, to chcem vidiet tu vzburu za obnovu 22 ? este zvlast ked si jeden nemenovany mestsky poslanec, ktory ide za starostu v Dubr. na tom prihrieval polievocku, ze sa 22 obnovi s duobusmi, pricom ani nerozozna, co je to dieselagregat.. ?
diwi
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"
http://www.projekt-baum.eu/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700028&id_dokumenty=1185
strana 27