presmerovanie bolo rano, este v rannej spicke lepili na cestu ciary. naopak, elektricky pojdu s naskokom, lebo pri druzbe aj pri riviere su vypnute semafory, takze ich nema co zdrziavat ?
Tak na Molecovej sa už pilne pracuje aj teraz v noci. Premávka už od včera večera alebo až od dnes? presmerovaná do protismeru, na druhej strane cesty už pristavený ťažkotonážny žeriav a dva mosty pripravené na preklenutie cesty. ? Je možné predpokladať minimálne do 10.7.2014 pravidelné meškanie všetkých liniek z a do Karlovej Vsi vrátane električiek. ?
Zatrávnená urcite nebude, lebo tráva potrebuje pravidelnú údržbu (kosenie, polievanie, dosadzanie atd...) a akonahle sa v DPB spomenie slovo údržba a ešte k tomu pravidelná niektorí zamestnanci dostávajú panický záchvat...
Akého charakteru? Lebo v ich prípade by som nevedel, čo je lepšie... alebo horšie...? Či bzučiace trolejbusy, alebo otrasná stena, ktorá bude vytvárať tôňu.
Neviem, ci niekto spominal - v noci sa menila vonkajsia kolajnica v obluku - Nad Luckami -> Segnerova, ostali tam este nove kolajnice, neviete, co sa ma este opravovat? ?
Je možné niekde reálne podporiť aby rekonštruovaná trať bola v Dubrávke zatrávnena?
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
"V nočných hodinách sa spravidla v prostriedkoch MHD alebo na zastávkach MHD vyskytujú neprispôsobiví cestujúci alebo občania pod vplyvom návykovej látky."
Ako je mozne, ze ked to DPB tak dobre vie, tak nie je ziadne upozornenie v zastavkovych CP? ?
Inak, aj toto by si mohli niektoré združenia už konečne zapamätať:
"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."
a predsa Pressburgerbahn mozno bude ?
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"
ross