Takze sa trochu opravujem. MAN vyrobil verziu 18,75m s 5 Dverami a je na skuskach. Samozrejme vyraba aj mensie verzie. Len u Mercedesu som si neni isty.
Klucove body vybavy:
- plne klimatizovany interier, okna musia byt uzamykatelne
- kamerovy system snimajuci interier vozidla, dverny priestor (okrem 1. dveri), oba boky vozidla a tiez situaciu pred vozidlom a za vozidlom
- informacny a tarifny system je podobnej specifikacie ako pri elektrickach a trolejbusoch, zrejme teda pojde o system novej generacie od BUSE
- vozidla bude vybavene aj oznacenim cisla linky na lavom boku (upustilo sa ale od oznacenia ciela na zadnej stene - vzadu bude len linka)
- vozidla budu vybavene oznacenim poradia na linke prostrednictvom elektronickeho displeja (odpadne sucasne pouzivanie tabuliek s poradim)
- podobne ako v elektrickach a trolejbusoch bude novy tarifny system vediet citat cipove karty a mat dotykove ovladanie, novinkou je ale vybavenie oznacovaca pri prednych dverach tiez systemom na automaticku kontrolu SMS listkov, pripadne listkov vo forme 1D a 2D kodov
- informacny system vo vnutri vozidla bude vyuzivat LCD TFT technologiu, zatial co vonkajsi vizualny informacny system zostava v podobe DOT-LED transparentov
- system bude mat styri okruhy akustickeho hlasenia: prvy pre vodica (hlasenia z dispecingu), druhy do interieru, treti pre vonkajsie hlasenia v priestore prednych dveri a stvrty pre vonkajsie hlasenia do priestoru vsetkych dveri - hlasenia budu moct byt zive z kabiny vodica, alebo prednahrate
- akusticke hlasenie vo vozidle bude mat automaticky regulovanu hlasitost podla aktualnej hlucnosti v danom prostredi
- vozidla budu vybavene systemom automatickeho pocitania cestujucich
- vsetky napisy v interieri musia byt okrem slovenciny tiez v anglictine
- zjednotene tlacidla pre znamenie vodicovi a dopyt
- vyzaduje sa tlacidlo signalizacie nudzoveho zastavenia co sa v ostatnom case nezvyklo pouzivat
No, ja by som bol tiež za Solaris, aspoň čo sa konštrukcie týka. O Mane môžme snívať alebo lacnejšej verzie Citara. Osobne si myslím, že to bude zasa HnuSor.
No aby to náhodou nebola tá sorka aj teraz... už keď na bežiacom páse vyrábajú kasne kde je počítadlo ľudí vo dverách, linkový display na ľavej strane, klíma, atď ,či nebude jedno že niektoré pošlú do škody na doplnenie elektrovýzbroje (na 30/31 Tr) a niektoré rovno do Ba ako hotové busy... aj náter by bol rovnaký..
Inak zda sa ze midibus bude Alpino - to ma 45 miest na statie a 15 na statie. Zhodou okolnosti DPB pozaduje minimum 60 miest z toho aspon 25 percent (to je - wait for it - 15 miest) na sedenie. Rovnako pri midibuse DPB nepozaduje trojo dveru, ale postacuju dvoje, co znova vyhovuje prave pre Alpino.
No, takze dufajme ze sa dockame kombinacie Alpino, Urbino 12 a Urbino 18. Drzme palce nech si coskoro pripijeme na lepsie casy v bratislavskej MHD ?
Spriaznená firma také čosi vyvinula a tak je nutné to požadovať, aby si udržala trh. Inak, vôbec si neviem predstaviť,a už vôbec nie s akou spoľahlivosťou, ako môže taká čítačka SMS lístka fungovať, keď čo typ mobilu, to iný displej a zobrazovanie správ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
- plne klimatizovany interier, okna musia byt uzamykatelne
- kamerovy system snimajuci interier vozidla, dverny priestor (okrem 1. dveri), oba boky vozidla a tiez situaciu pred vozidlom a za vozidlom
- informacny a tarifny system je podobnej specifikacie ako pri elektrickach a trolejbusoch, zrejme teda pojde o system novej generacie od BUSE
- vozidla bude vybavene aj oznacenim cisla linky na lavom boku (upustilo sa ale od oznacenia ciela na zadnej stene - vzadu bude len linka)
- vozidla budu vybavene oznacenim poradia na linke prostrednictvom elektronickeho displeja (odpadne sucasne pouzivanie tabuliek s poradim)
- podobne ako v elektrickach a trolejbusoch bude novy tarifny system vediet citat cipove karty a mat dotykove ovladanie, novinkou je ale vybavenie oznacovaca pri prednych dverach tiez systemom na automaticku kontrolu SMS listkov, pripadne listkov vo forme 1D a 2D kodov
- informacny system vo vnutri vozidla bude vyuzivat LCD TFT technologiu, zatial co vonkajsi vizualny informacny system zostava v podobe DOT-LED transparentov
- system bude mat styri okruhy akustickeho hlasenia: prvy pre vodica (hlasenia z dispecingu), druhy do interieru, treti pre vonkajsie hlasenia v priestore prednych dveri a stvrty pre vonkajsie hlasenia do priestoru vsetkych dveri - hlasenia budu moct byt zive z kabiny vodica, alebo prednahrate
- akusticke hlasenie vo vozidle bude mat automaticky regulovanu hlasitost podla aktualnej hlucnosti v danom prostredi
- vozidla budu vybavene systemom automatickeho pocitania cestujucich
- vsetky napisy v interieri musia byt okrem slovenciny tiez v anglictine
- zjednotene tlacidla pre znamenie vodicovi a dopyt
- vyzaduje sa tlacidlo signalizacie nudzoveho zastavenia co sa v ostatnom case nezvyklo pouzivat