Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #198177:
Ci Irisbus ci ako sa volaju teraz.
Reply on: Marek1978 #198176:
Tak mozno este nejakym zazrakom pride Iveco sem 😃
Reply on: MatejBA #198174:
Mercedes sa na taku cenu asi nedostane, ale nepredbiehajme.
Reply on: MatejBA #198174:
Mercedes prilis nepredpokladam. Ale Solaris by bol fajn, pripadne nejaky vyrobca z vychodnej Europy.
Reply on: 810zssk #198168:
Kiez by to vyhral Solaris ci Mercedes 🙂 (ale skor ten mercedes by som ja preferoval)
Reply on: N/A #198170:
Ale ved nikde nie je napisane ze ten voz musi mat 18,75 m. To je maximalna dlzka.
Reply on: N/A #198171:
Citaro aj Conecto maju 18m
Takze sa trochu opravujem. MAN vyrobil verziu 18,75m s 5 Dverami a je na skuskach. Samozrejme vyraba aj mensie verzie. Len u Mercedesu som si neni isty.
Reply on: 810zssk #198168:
Co sa zakazky tyka super. Solaris vyraba 18,75m verziu, Sor detto, o ostatnych netusim. Man a Citaro urcite nerobi ale mozem sa mylit.
Reply on: 810zssk #198168:
Ohľadne predispozície interiéru tam nie je nič? (počet sedadiel bez schodíka a pod.)

Inak super, každopádne ?
Klucove body vybavy:
- plne klimatizovany interier, okna musia byt uzamykatelne
- kamerovy system snimajuci interier vozidla, dverny priestor (okrem 1. dveri), oba boky vozidla a tiez situaciu pred vozidlom a za vozidlom
- informacny a tarifny system je podobnej specifikacie ako pri elektrickach a trolejbusoch, zrejme teda pojde o system novej generacie od BUSE
- vozidla bude vybavene aj oznacenim cisla linky na lavom boku (upustilo sa ale od oznacenia ciela na zadnej stene - vzadu bude len linka)
- vozidla budu vybavene oznacenim poradia na linke prostrednictvom elektronickeho displeja (odpadne sucasne pouzivanie tabuliek s poradim)
- podobne ako v elektrickach a trolejbusoch bude novy tarifny system vediet citat cipove karty a mat dotykove ovladanie, novinkou je ale vybavenie oznacovaca pri prednych dverach tiez systemom na automaticku kontrolu SMS listkov, pripadne listkov vo forme 1D a 2D kodov
- informacny system vo vnutri vozidla bude vyuzivat LCD TFT technologiu, zatial co vonkajsi vizualny informacny system zostava v podobe DOT-LED transparentov
- system bude mat styri okruhy akustickeho hlasenia: prvy pre vodica (hlasenia z dispecingu), druhy do interieru, treti pre vonkajsie hlasenia v priestore prednych dveri a stvrty pre vonkajsie hlasenia do priestoru vsetkych dveri - hlasenia budu moct byt zive z kabiny vodica, alebo prednahrate
- akusticke hlasenie vo vozidle bude mat automaticky regulovanu hlasitost podla aktualnej hlucnosti v danom prostredi
- vozidla budu vybavene systemom automatickeho pocitania cestujucich
- vsetky napisy v interieri musia byt okrem slovenciny tiez v anglictine
- zjednotene tlacidla pre znamenie vodicovi a dopyt
- vyzaduje sa tlacidlo signalizacie nudzoveho zastavenia co sa v ostatnom case nezvyklo pouzivat
Reply on: N/A #198166:
SOR sice vylucit nemozme, ale je to malo pravdepodobne vzhladom na specifikaciu zakazky.
Reply on: 810zssk #198161:
No, ja by som bol tiež za Solaris, aspoň čo sa konštrukcie týka. O Mane môžme snívať alebo lacnejšej verzie Citara. Osobne si myslím, že to bude zasa HnuSor.
Reply on: Mike #198162:
Presne, netreba zabúdať na to, že Solaris má životnosť len 5-7 rokov, zatiaľ čo karoséria SOR až 25. ?
Reply on: Mike #198162:
Tych rozdielov medzi specifikaciou tbusov a abusov je viacero...
Reply on: 810zssk #198160:
To budeme vedieť posúdiť až po tom, čo tie zariadenia budú v prevádzke. ?
Reply on: luky133 #198156:
No aby to náhodou nebola tá sorka aj teraz... už keď na bežiacom páse vyrábajú kasne kde je počítadlo ľudí vo dverách, linkový display na ľavej strane, klíma, atď ,či nebude jedno že niektoré pošlú do škody na doplnenie elektrovýzbroje (na 30/31 Tr) a niektoré rovno do Ba ako hotové busy... aj náter by bol rovnaký..
Inak zda sa ze midibus bude Alpino - to ma 45 miest na statie a 15 na statie. Zhodou okolnosti DPB pozaduje minimum 60 miest z toho aspon 25 percent (to je - wait for it - 15 miest) na sedenie. Rovnako pri midibuse DPB nepozaduje trojo dveru, ale postacuju dvoje, co znova vyhovuje prave pre Alpino.

No, takze dufajme ze sa dockame kombinacie Alpino, Urbino 12 a Urbino 18. Drzme palce nech si coskoro pripijeme na lepsie casy v bratislavskej MHD ?
Reply on: Valec #198159:
Hoci som rozhodne proti takemuto sposobu obstaravania, stale je lepsie ked je spriaznena firma BUSE ako ked to je EMtest, ze ano..
Reply on: 810zssk #198155:
Spriaznená firma také čosi vyvinula a tak je nutné to požadovať, aby si udržala trh. Inak, vôbec si neviem predstaviť,a už vôbec nie s akou spoľahlivosťou, ako môže taká čítačka SMS lístka fungovať, keď čo typ mobilu, to iný displej a zobrazovanie správ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.