Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #196756:
No veď keď sa už má využívať obojsmernosť pri otáčaní v Petržalke tak prečo nie aj na Karvaša ? Btw. ani medzi NBS a Radlinského to moc zrekonštruované nie je...
Budúci rok už majú jazdiť električky na Hlavnú stanicu aj keď na provizórne opravenej trati: http://www.webnoviny.sk/slovensko/bratislava-chce-obnovit-elektrickovu/774251-clanok.html ?
Reply on: zakaznik #196754:
krásne, nemohol som nedopozerať do poslednej sekundy. Kebyže tam nie je hlava vodiča, tak si myslím, že je to iba nejaký simulátor 🙂
Tá trať je samá zákruta, tá električka má gumené kolesá, že ich vôbec nepočuť?
A križovatky na každom kroku, ale s preferenciou...

Pekne vidno aký je rozdiel v investíciach vo východnej a západnej Európe. Tu je cieľom niečo rýchlo spraviť, aby to splnilo účel a nebola ohrozená stolička kompetentnej. Tam zasa keď už niečo robia, tak poriadne a so všetkým komfortom, čo k tomu patrí. A kto vie, možno im to v konečnom dôsledku vyjde aj lacnejšie.
Reply on: skeli #196755:
No ved musia,kvoli Petrzalskej elektricke. Inac by isla max po Narodnu banku pokial je to zrekonstruovane a cez stavebnu vyhybku spat. ?
Na Exprese v správach o 13 hodine,hovorili,Ftáčnik vyhlásil,že mesto ide renovovať trať na HS z vlastných i Euro fondov.Pretože,investor ktorý má stavať Predstaničné nám. sa k tomu nemá už pomaly 10 rokov.
Nová T7 v Paríži, alebo ako to nebude vyzerat v Dúbravke a v Petržalke
http://m.youtube.com/watch?v=8g_JFhLo3nc
Reply on: Roberto #196743:
*pri revízoroch
Reply on: Ike #196749:
Budova tam v ceste stojí len jedna, aj to pochybujem že je historická.?
Reply on: Mike #196748:
Jediný problém pani psíčkarky je ten, že môže zdržovať, ale proti jej rozhodnutiam sa dá odvolať a dokonca vo veciach stavebného úradu jej možno kompetenciu za celkom ľahko splniteľných podmienok odňať a preniesť ju na okresný úrad v sídle kraja.
Reply on: Ike #196749:
Rázsochy sa už neplánujú dostavať avšak nová nemocnica by mala vzniknúť v areáli Vojenskej nemocnice. Uvidíme však ako to celé skončí. ?
Reply on: skeli #196744:
UNB čaká na dostavbu Rázsoch, dovtedy na skratku môžeš zabudnúť. Druhá vec je, či je nutné demolovať historické budovy kvôli tomu.
Reply on: skeli #196744:
To vzniklo vrámci úvah o tramtraine. Z Petržalky sa mali stavať popri 1000ke splietkové koľaje aj s 1435 (také nakoniec asi budú aj na starom moste) niekam na Hlavnú Stanicu.
Lenže taký tramtrain má iné normy na polomery oblúkov, na prevýšenie, ako klasická elina.. a tak sa ľahko môže stať, že by odbočenie z Nám. SNP na Obchodnú bolo pre tramtrain nevyhovujúce. Potom prišla starostka Starého Mesta p. Rosová, ktorá bez ohľadu na konštrukciu a technické danosti povedala že ona s tramtrainom na Obchodnej nikdy nebude súhlasiť a nedá na to povolenia. Tak sa zrazu našla ešte lepšia trasa na stanicu. Priamo cez Špitálsku a z Amerického nám. cez objekt nemocnice priamo na I. Karvaša..
To som dal ako jednu z variant. Štefaniková sa aj mne vidí lepšia.Aj keď,rýchlejšie by sa spravila táto spojka a ešte by to bol variant pri rôznych nehodách či obmedzeniach.
Reply on: skeli #196744:
Niekde som čítal, že takéto riešenie je stále v pláne a vrámci 3. etapy bude mesto uvažovať či sa vybuduje táto skratka alebo trať na Štefánikovej
Reply on: skeli #196744:
Este kratsiu by mala po trati na Stefanikovej.
Zaroven by sa tam mohol dat aj do nekonecna rieseny bus pruh ?
Trochu pridám oleja aj ja do debaty.Svojho času sa plánovala skratka zo zástavky Americké nám.-Štefanovičová cez Štátnu nemocnicu.Možno je to možné alebo je to hudba budúcnosti.Ak ale by tak išla L 1 z Petržalky na Hl.stanicu,tak by podľa mňa mala kratšiu jazdnú dobu,ako cez Obchodnú či Vazovovú.
neviem či to tu už bolo ale neviete z akého dôvodu sa DPB vrátil ku kovovým odzanokom
Reply on: Valec #196740:
Aha, fakt. Sorry
Reply on: mark178 #196727:
No ale aby s tou električkou z Petržalky na stanicu aj niekto jazdil

Len teraz to bude riadna obkľuka keď ide cez Priečnu os a neexistuje Štefániková, nieto ešte cez Vazovovu a Priečnu os. Táto cesta by bola o 2-3 min. dlhšia

Len podľa mapy si porovnaj
cez Špitálsku http://goo.gl/maps/HieAg
Cez Obchodnú http://goo.gl/maps/cG7hS
Tá L1 mi príde dosť o ničom lebo na stanicu obsluhuje svoje zastávky len Mariánsku (blízko k Vysokej) a Odborárske námestie (blízko k STU, resp. budúcemu Blumentálu)

Pre porovnanie ukážem jazdnú dobu z Nám.SNP/Kamenného nám na stanicu
Súčasná X13 cez Štefánikovú = 6 min.
elina cez Obchodnú a Priečnu os = 11 min.
elina cez Špitálsku a Priečnu os = 13 min.

Takže mimo špičky by podľa tvojho návrhu trvalo spojenie centra s hl.st. o 7 min. viac oproti súčasnej X13. A Petržalka by elinu na hl.st. nevyužívala vôbec a chodila by autobusmi ako teraz

Linka 6 zober si, že táto linka jazdí len v špičke pracovných dní. Vieš aký úpech zožala X13 keď dostala novú rýchlu trasu z centra na hl.st.? Dosť pochybujem, že by niekto z centra na stanicu išiel tou linkou 1 cez Vazovovu maximálne tak dôchodci a ostatný by išli na Hodžovo námestie a z tadial 93. Navyše nechápem ani moc tej 6, že kto by ňou cestoval. Či KV? Možno by na stanicu s ňou išiel akurát od Mosta SNP ale keď linku na stanicu od KV tak cez tunel. Pamätáte si určite na bývalú L1 Dúbravka - Šafko - Obchodná - stanica
Reply on: 810zssk #196738:
Ale on má tu 1tku cez Vazovovu.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.