ak sa dá ten zlepenec unimobuniek v katastrofálnom technickom stave považovať za budovu, potom stojí v ceste možnej električkovej trate... inak je vedená nádvorím medzi dvoma traktami UNB... tramtrain by po Obchodnej nemohol, z dôvodu nepriazdnivých sklonových pomerov a nevyhovujúcim oblúkom na Hurbanovom nám.
tak by bolo treba nájsť spôsob ako neškodne vyvlastniť tie pozemky v prospech mesta a potom s amôže začať rekonštrukcia trate ... a dať si pozor, či sa dať do spolku s (Dr)balom alebo s niekým normálnym ....
Veď platí. Teda z ojrofondov je projekt po ministerstvo financií. Ďalej sú to pozemky dočasne v správe transprojektu, ktorý sa vyjadril že ak tam mesto začne kopať alebo akúkoľvek inú stavebnú činnosť (napr. v súvislosti s električkou), tak ich zažalujú. Lebo oni k tomu súhlas nedajú,.. Takže uvidíme ako sa to zrekonštruuje provizórne.. a čo vôbec... a na premávku nových NPelín (niečo iné je aby tam mohli premávať T3/K2 hoc aj v max. 10 kmh...)
Lebo vieme keď sa tu skúšal bombardier že mal jednu vymedzenú trasu kadiaľ mohol premávať...nikde inde by totiž neprešiel... v karlovke bol v noci na testovacích jazdách a prádny na inektorých priecestiach šúchal spodok... a to sú tam relatívne v dobrom stave ..
Pokial viem tak plan bol robit usek od Radlinskeho po Sancovu z ojrofondov ako trvale riesenie a od Sancovej vyssie z mestskeho rozpoctu v provizornom variante. Ci to uz neplati?
No veď keď sa už má využívať obojsmernosť pri otáčaní v Petržalke tak prečo nie aj na Karvaša ? Btw. ani medzi NBS a Radlinského to moc zrekonštruované nie je...
krásne, nemohol som nedopozerať do poslednej sekundy. Kebyže tam nie je hlava vodiča, tak si myslím, že je to iba nejaký simulátor
Tá trať je samá zákruta, tá električka má gumené kolesá, že ich vôbec nepočuť?
A križovatky na každom kroku, ale s preferenciou...
Pekne vidno aký je rozdiel v investíciach vo východnej a západnej Európe. Tu je cieľom niečo rýchlo spraviť, aby to splnilo účel a nebola ohrozená stolička kompetentnej. Tam zasa keď už niečo robia, tak poriadne a so všetkým komfortom, čo k tomu patrí. A kto vie, možno im to v konečnom dôsledku vyjde aj lacnejšie.
Na Exprese v správach o 13 hodine,hovorili,Ftáčnik vyhlásil,že mesto ide renovovať trať na HS z vlastných i Euro fondov.Pretože,investor ktorý má stavať Predstaničné nám. sa k tomu nemá už pomaly 10 rokov.
Jediný problém pani psíčkarky je ten, že môže zdržovať, ale proti jej rozhodnutiam sa dá odvolať a dokonca vo veciach stavebného úradu jej možno kompetenciu za celkom ľahko splniteľných podmienok odňať a preniesť ju na okresný úrad v sídle kraja.
luky133