Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #196397:
pri predpoklade ze by boli podzemou.
Reply on: Ámos #196391:
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Reply on: 810zssk #196393:
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
Reply on: 810zssk #196394:
a veeela vela vela EU fondov 😃
Reply on: Ámos #196391:
Tam sa ziada aj trolejbus aj elektricka.
Reply on: Error 0x007 #196389:
Ved samotna Karadzicova je velmi blizko AS, naco zachadzka?
Reply on: Ámos #196391:
samozrejme dvojklbove trofle by podnik nakupil az vtedy, keby prvy prototyp vyrobil SOR ?
Reply on: Ike #196390:
z objektivneho hladiska to co ratas do rychlosti na tej trati zarataj aj na centrum. hlavne tie rychloprejazdne vyhybky, retardery na Hurbanovom, preferencia Kollarko, vypnutie Florianskeho, zakaz odbocenia z Kriznej na Spitalsku, uprava signalu, etc. etc.
Uz len taky zakaz odbocenia dolava pri SNM cez el.trat by velmi pomohlo. Vodici dnes mozu pouzit pohodlne spojenie cez semafor, okolo reduty a Medenu.

To co sa ziada na Dostojevskeho je bud elektricka ale ja by som tam skor dal trofel s napojenim cez nabrezie na DD. cize spojenie L202, s L33 so skratenim L70 na Rajsku. A tym teda priame prepojenie funckie byvania (DD, KV, Dubravka) s funkciou praca (Centrum, Eurovea, Penta projek, HB reavis projekt a Apollo a okolie)
Taketo nieco by bud pytalo husty interval v spicke ak nie dvojklbove trofle.
Reply on: Ámos #196387:
To je ťažko zhodnotiť. Z normatívneho hľadiska keby na uvedenej "spojke" boli tri-štyri zastávky, výhybky by boli rýchlo-prejazdné a samozrejme by fungovala preferencia, myslím si, že by to mohlo konkurovať.

Rozhodne si myslím, že niečo potrebné potrebuje Bratislava ako soľ. Lebo radiálový systém so súčasným nódom definovaným Floriáskym nám., Vazovou a Americkým nám. je skutočne z viacerých hľadísk nevýhodný (aj z hľadiska plánovania výluk, prípadne mimoriadnych situácií)
Reply on: Ike #196383:
+ Legionarska - Sancova - hl. st.

Avsak KDI by sa jedoval kedze by to obmedzovalo IAD...

Pri ET na Dostojevskeho/Karadzicovej som mal taky napad ze by sa trat mohla potiahnut po Tovarenskej a presla by velmi blizko AS... Len ci by to dovolil postavit na svojom uzemi HaBeRG...
Reply on: Ike #196384:
tak reklamny smog ala SR je neskutocny. a ochota s tym robit minimalne, lebo kto na nas civi minimalne raz za rok z tch bilboardov?
Reply on: Ike #196383:
akurat by dojazdovy cas na filialku, racko bol este vacsi ako je dnes cez centrum
Reply on: Tedomík #196372:
Zas až také rýchle nie sú... rozdiel je len v kvalite klopených zákrut a výhybiek, takže medzi zastávkami električka raz akceleruje a raz brzdí a nie ako u nás, že sa rozbieha a brzdí zo zastávky, pri jedne výhybke, druhej zákrute, tretej výhybke, stojí kvôli "preferencii" a pod.
Reply on: Ike #196383:
Trat po Dostojevskeho rade (minimalne v useku Safarikovo namestie - Legionarska) je nalogickejsia vec na svete ktora po kratkom pohlade na mapu napadne aj 3-rocne decko a uz davno mala byt ak nie vo vystavbe tak aspon v uzemnom plane. Napriek tomu sa touto tratou nebude zaoberat ani len pripravovany generel dopravy. Tolko k dopravnemu (ne)planovaniu v tomto meste.
Reply on: Ámos #196375:
Električky v Budapešti síce nie sú rýchle, práve naopak, asi ako naše v centre... ale odchody zo zastávky sú pomaly každú minútu, dve a hlavne električkových liniek je tam pomaly viac ako autobusových v BA. A to nehovorím o výhodách obojsmerných električiek a tomu uspôsobenej električkovej doprave (viackoľajné zastávky) a o čistote a o minimálnom reklamnom smogu.
Reply on: Error 0x007 #196382:
Ja stále mlem o električkovom "obchvate": Šafko - Eurovea - CBC - Tržnica - (priestor stanice Filiálka) - Zvaračák. Spojili by sa všetky radiály a odpadla by jazda cez centrum s priemernou rýchlosťou 12,5 km/h.
Reply on: Tedomík #196380:
Neviem co presne nechapes, ale chcel som tym vyjadrit ze elektricka vo Viedni nema taku rolu nosneho systemu ako Autoslave, kedze tam maju aj Metro (U-Bahn) a (pri)mestsky vlak (S-Bahn). Tam je elektricka skor takym doplnkovym systemom, teda hlavne v centre...
Inac to je Autoslave kde metro neni a vlak mesto obchadza, tu musi byt elektricka rychla...
Inac, niekto by mohol pozdravit dnesneho vodica 6294... Jazdil ako autoskolak, teda primerne rychlostou chodze a nemal sajnu kde je oznacnik (pochop: oznacnik v strede troflu)...
Reply on: Error 0x007 #196379:
Wat?
Reply on: Ámos #196375:
Tak na druhej strane vo Viedni je nosny system U- & S-Bahn, takze tam tie elektricky nemusia byt take rychle. V Prahe je takisto metro...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.