Reply on: Ámos #196387:
To je ťažko zhodnotiť. Z normatívneho hľadiska keby na uvedenej "spojke" boli tri-štyri zastávky, výhybky by boli rýchlo-prejazdné a samozrejme by fungovala preferencia, myslím si, že by to mohlo konkurovať. Rozhodne si myslím, že niečo potrebné potrebuje Bratislava ako soľ. Lebo radiálový systém so súčasným nódom definovaným Floriáskym nám., Vazovou a Americkým nám. je skutočne z viacerých hľadísk nevýhodný (aj z hľadiska plánovania výluk, prípadne mimoriadnych situácií)

Ámos
Uz len taky zakaz odbocenia dolava pri SNM cez el.trat by velmi pomohlo. Vodici dnes mozu pouzit pohodlne spojenie cez semafor, okolo reduty a Medenu.
To co sa ziada na Dostojevskeho je bud elektricka ale ja by som tam skor dal trofel s napojenim cez nabrezie na DD. cize spojenie L202, s L33 so skratenim L70 na Rajsku. A tym teda priame prepojenie funckie byvania (DD, KV, Dubravka) s funkciou praca (Centrum, Eurovea, Penta projek, HB reavis projekt a Apollo a okolie)
Taketo nieco by bud pytalo husty interval v spicke ak nie dvojklbove trofle.