Vtedy by som sa tomu az tak necudoval. Ako dnes 7775-6 po kratkom snezeni mal vodic na spitalskej problem s pretacanim a to uz aj pri rozbehnutom vozidle. No dost casto som to videl pocas suchych teplych dni hlavne na k2s. Preto ma zaujimalo, ze kde moze byt problem.
Dopĺňa si piesok vodič na konečných a pred výjazdom z vozovne.A čo je na tom divné že sa prešmykujú kolesá pri rozjazde keď na koľajniciach je nejaký maglajz z lístia a špiny hlavne na jeseň a pri vlhkom počasí?
Dufam ze tym busom nechcel vozit svojich kumpanov z ghetta, inac by este zle dopadli vdaka jeho skvelym jazdnym schopnostiam ? (ukradne bus a ani jazdit poriadne nevie...)
"Za súčasť zmluvy je považovaná aj projektová dokumentácia, ktorá tiež nebola zverejnená. Podľa poslanca Uhlera je preto zmluva neúčinná a uzatvorenie mosta a začatie stavebných prác protiprávne."
Vidim v tom moznost zastavit paskvil a nahradit ho projektom ktory by naozaj pomohol Petrzalke?
Podla toho kolko vidieť na zastávkach nových kopčekov piesku ho majú ,ale asi nedopĺňajú. Kedysi si to doplňali vodiči na konečných. Neviem či je to tak doteraz.
Ámos: no tých viac cestujúcich by sa hodilo, lebo je x prípadov keď sa za celý deň na vodiča sťažuje iba jeden cestujúci a z karty sa zistí niečo iné ako sa píše v sťažnosti a keď sa požaduje konfrontácia cestujúci skoro nikdy nepríde.
Zažil som už aj prípad keď sa cestujúci sťažoval na vodiča a operatívne mu volali z dispečingu že jazdí divoko. Keďže mal vysielačku naplno počuli to aj cestujúci. Na konečnej prišli iní (úplne neznámi, nejaká pani s dieťaťom), že oni počuli vysielačku že mu volali a že to nie je pravda, že oni sa viezli z mesta na opačnú konečnú aj s dieťaťom a že boli úplne spokojní že jazdil úplne plynule a bezkolízne a ešte mierne v porovnaní s inými vodičmi... že chcú číslo na dispečing aby vodičovi napravili reputáciu...
Tak mi napadlo keby som si ja vymyslel že vodič vozidla 9999 na linke 100 jazdí ako debil a teraz zavolám na dispečing hoci sedím doma za cp, či bude mať za zo problémy... pri súčasnom DPB systéme asi áno.
Mozno by bolo fajn pouvazovat k nalepkam o ciernych pasazieroch doplnit nieco v zmysle: nesprava sa vodic tak ako ma, napiste nam na .... Najvacsi dosah by to prave malo na vodicov, ktory by si boli vedomi, ze cestujuci vedia ako na to. V podstate prevencia. A keby nepomohla, mozno by sa ozvalo viac cestujucich a tak by to uz nebolo slovo proti slovu.
Chcem sa spytat, kto ma na starosti dolpnanie pieskovacov v elinach. Lebo poslednom case je dost caste presmykovanie kolies pri rozbehoch na viacerych supravach. Ma vodic moznost ic mepouzivat? Alebo su pieskovace pokazene ci DPB nema piesok? Dakujem za odpoved.
Pesia lavka na Alt Brücke je dole, pokracuju tam blizsie neidentifikovatelne aktivity. Sucasne je v stadiu likvidacie byvala cesta pri byvalej Artmedii, uz je dole asfalt.
Zredukovat L32 je kravina, zvlast, ked by si v spickach obcas zasluzila aj posilnenie z 12 na 10 minut. A cez vikend tiez na 20 minut v urcitych casoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos