Reply on: Quakeman #196253:
Vtedy by som sa tomu az tak necudoval. Ako dnes 7775-6 po kratkom snezeni mal vodic na spitalskej problem s pretacanim a to uz aj pri rozbehnutom vozidle. No dost casto som to videl pocas suchych teplych dni hlavne na k2s. Preto ma zaujimalo, ze kde moze byt problem.
Mike
Ámos: no tých viac cestujúcich by sa hodilo, lebo je x prípadov keď sa za celý deň na vodiča sťažuje iba jeden cestujúci a z karty sa zistí niečo iné ako sa píše v sťažnosti a keď sa požaduje konfrontácia cestujúci skoro nikdy nepríde.
Zažil som už aj prípad keď sa cestujúci sťažoval na vodiča a operatívne mu volali z dispečingu že jazdí divoko. Keďže mal vysielačku naplno počuli to aj cestujúci. Na konečnej prišli iní (úplne neznámi, nejaká pani s dieťaťom), že oni počuli vysielačku že mu volali a že to nie je pravda, že oni sa viezli z mesta na opačnú konečnú aj s dieťaťom a že boli úplne spokojní že jazdil úplne plynule a bezkolízne a ešte mierne v porovnaní s inými vodičmi... že chcú číslo na dispečing aby vodičovi napravili reputáciu...
Tak mi napadlo keby som si ja vymyslel že vodič vozidla 9999 na linke 100 jazdí ako debil a teraz zavolám na dispečing hoci sedím doma za cp, či bude mať za zo problémy... pri súčasnom DPB systéme asi áno.