Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #196246:
V Kyjeve je to súčasť hlásenia do voza..

Ámos: no tých viac cestujúcich by sa hodilo, lebo je x prípadov keď sa za celý deň na vodiča sťažuje iba jeden cestujúci a z karty sa zistí niečo iné ako sa píše v sťažnosti a keď sa požaduje konfrontácia cestujúci skoro nikdy nepríde.
Zažil som už aj prípad keď sa cestujúci sťažoval na vodiča a operatívne mu volali z dispečingu že jazdí divoko. Keďže mal vysielačku naplno počuli to aj cestujúci. Na konečnej prišli iní (úplne neznámi, nejaká pani s dieťaťom), že oni počuli vysielačku že mu volali a že to nie je pravda, že oni sa viezli z mesta na opačnú konečnú aj s dieťaťom a že boli úplne spokojní že jazdil úplne plynule a bezkolízne a ešte mierne v porovnaní s inými vodičmi... že chcú číslo na dispečing aby vodičovi napravili reputáciu...
Tak mi napadlo keby som si ja vymyslel že vodič vozidla 9999 na linke 100 jazdí ako debil a teraz zavolám na dispečing hoci sedím doma za cp, či bude mať za zo problémy... pri súčasnom DPB systéme asi áno.
Reply on: Ámos #196245:
Na to sa dá predsa využiť nonstop linka, či?
http://www.dpb.sk/kontakt/nonstop-linka/
Reply on: Ámos #196245:
Podobne nalepky uz u nas boli ("Nespravame sa k Vam slusne?") s telefonnym cislom na tu DPB nonstop linku. Ale suhlasim ze mail by mal byt tiez.
Reply on: IngPeterG #196242:
Mozno by bolo fajn pouvazovat k nalepkam o ciernych pasazieroch doplnit nieco v zmysle: nesprava sa vodic tak ako ma, napiste nam na .... Najvacsi dosah by to prave malo na vodicov, ktory by si boli vedomi, ze cestujuci vedia ako na to. V podstate prevencia. A keby nepomohla, mozno by sa ozvalo viac cestujucich a tak by to uz nebolo slovo proti slovu.
Chcem sa spytat, kto ma na starosti dolpnanie pieskovacov v elinach. Lebo poslednom case je dost caste presmykovanie kolies pri rozbehoch na viacerych supravach. Ma vodic moznost ic mepouzivat? Alebo su pieskovace pokazene ci DPB nema piesok? Dakujem za odpoved.
Reply on: Valec #196236:
Tie vozy budu prichadzat postupne v priebehu roka 2014 a polovice 2015. Takze trofle s tazkou udrzbou si este odjazdia svoje...
Reply on: 810zssk #196234:
dakujem pekne za emailovu adresu, nepodarilo sa mi k nej vcera vecer dopatrat.
Pesia lavka na Alt Brücke je dole, pokracuju tam blizsie neidentifikovatelne aktivity. Sucasne je v stadiu likvidacie byvala cesta pri byvalej Artmedii, uz je dole asfalt.
Reply on: endrucio #196238:
A potom ze preco kupovat nieco lepsie ako SOR pre niektori plebs ... ?
Už len dva mesiace a prvý Škodo -S(p)OR je tu ?

BTW Sofia už bude mať trolejbusy (So(p)laris ) tento mesiac a to podpísali zmluvu v ten istý deň ako Mr.Delphy ☺

http://skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/trolejbusy-ze-skody-electric-miri-do-sofie-a-bratislavy/
http://skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/trolejbusy-ze-skody-electric-miri-do-bulharske-sofie/
?
http://tvnoviny.sk/sekcia/domace/1734663_z-bratislavskej-stanice-ukradli-autobus-a-zdemolovali-ho.-prve-zabery

Aj takto to môže dopadnúť, keď niekto zmešká posledný spoj a potrebuje ísť domov ?
Reply on: Tedomík #196221:
Zredukovat L32 je kravina, zvlast, ked by si v spickach obcas zasluzila aj posilnenie z 12 na 10 minut. A cez vikend tiez na 20 minut v urcitych casoch.
Reply on: Peter6607 #196222:
24 ročný trolejbus, bez ohľadu na to, akou údržbou prešlo v poslednom roku, už nemá v premávke s cestujúcimi čo hľadať. skôr by som sa spýtal, či tá ťažká údržba bola vôbec potrebný krok.
Reply on: jokl #196231:
1. Zrusenie 29 je jeden z mala dobrych napadov v tom prispevku.

2. Devinu by zostala 28. Okrem toho, nijak si tu 29 nedotuje.
Reply on: IngPeterG #196226:
Uvedene spravanie sice v poriadku nie je, ale sem ho pises zbytocne, toto nie su stranky DPB. Obrat sa priamo na vnutorna.kontrola@dpb.sk.
Reply on: Petto #196230:
takze dalsie velke minus pre vedenie DPB, na ktore doplatia vodici a v konecnom dosledku cestujuca verejnost ?
Reply on: Petto #196229:
kurnik sopa, mas pravdu, pravdepodobne taku variantu zatial nevyrobili, preto som to prehliadol
Reply on: Tedomík #196221:
Nechápem a nevidím dovod,prečo by linka 53 mala končiť na Zlatých pieskoch? ? Je to debilina to snád chceš,aby celé Vajnory prestupovali do električiek ?? Dalej linka 133 ...zabezpečuje priame spojene min v špičke Dlhé Diely a centrum ,,,Linka 29 nemože byť odkázaná na 28 ? ?? Je to súbežná linka,čo je pravda,ale treba si povedať,že tak ako každá obec má vlastný spoj ...tak to isté platí aj pre mestké časti !!! Dotujú si ich...,ved to,že máme spojenia,je výsledkom rokovaní s mestom a dalej s DP... Keby sa predĺžila linka 98 do Rusoviec a zrušila by sa linka 191 áno,tu vidím zmysel ...
Reply on: trolejbus6207 #196228:
Povodne žiadali aj viaceri z dozornej rady DPB ( konkretne min. 2 osoby ) pohon 2 náprav na klbaky, no len to by potom SKodoSOR nevyhral nakolko tam to nie je technicky mozne a ten shit by nevyhral. hoc takcitak Skodovka bol jasny vitaz - len karoseria bola neista.
Reply on: trolejbus6207 #196228:
Tak tu máš dokaz ? - katalog Solaris Trollino .

http://www.solarisbus.com/vehicle/trollino-18#goTo|urbino1_scene2

I Cegelec i Škoda elektrovyzbroj vie nastavit pohon 2 naprav na klbaku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.