Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Náhodou mi nevie niekto povedať, či je možné na SlovakLines kartu kúpiť električenku so zľavou držiteľa BMK? Ako je to úplne komické riešenie, ale dosť často cestujem SL a furt sa otravovať platbou v hotovosti za fitingy a navyše nie len občas vysvetlovať šoférovi, že hentá karta (vzhľadovo ako klasická kreditná/debetná) je ozaj karta s električenkou ma tiež už prestáva baviť...
Reply on: trolejbus6207 #196268:
On sa aj nový salzburský starosta vraj nechal počuť, že by rád historické centrum bez drôtov, ale tak dúfajme, že to sú úvahy na úrovni Romanovej lanovky na hrad...
Reply on: Error 0x007 #196273:
Na druhej strane, Dúbravské šaliny chodia prakticky celý deň poloprádzne, v niektorých hluchých hodinách skoro úplne prázdne. Takže busy by to pri zachovaní 4m intervalu mali bez problémov zvládať (a aj 12M busy by teoreticky stačili, nemusia všetci ľudia pohodlne sedieť, i keď samozrejme na civilizovanej úrovni by to bolo až pri kĺbakoch), hlavne ak sa časť cestujúcich kvôli pohodliu, resp. menšiemu počtu prestupov rozhodne presadnúť na 83&84. Skôr by som sa obával o kapacitu tam.
Reply on: 810zssk #196272:
Kedysi sa tak spravila celá Račianska od Račka až po Vinohrady.
Reply on: Zobudeny #196269:
neviem minulu sobotu som na 21tku cakal 27 minut
Reply on: 810zssk #196272:
Stale lepsie ako kindervajce raz za strvthodinu ? Mas pravdu, avsak v stave v akom je autobusova flotila neni mozna plnohdnotna NAD bez toho aby sa uberalo na inych linkach, a to busov este ubuda. Tento typ vyluky by mal byt aspon dovtedy dokedy by bolo dost abusov, potom by sa mohlo pracovat dalej klasicky. Hlavne ziaden bus nevie kapacitne nahradit 2xT3/2xT6, a mam obavy ze tam budu jazdit kinderka a pod.
Reply on: Error 0x007 #196270:
Problem je ze takto nemozes robit dlhe useky naraz.
Reply on: dopravak88 #196261:
"rucna brzda spustena za brzdenia noznou v nudzovom pripade" ? Tak vacsiu somarinu som v zivote necital... ?
Reply on: AAA #196264:
Ono by to bolo vzhladom na stav autobusovej flotily velmi vyhodne keby takto fungovala vyluka.
Neviete co sa deje poslednu dobu s linkou 21 smerom do mesta? Furt sa mi stava, ze meskava 4-5 minut uz len ked nastupujem na sidlisku v DNV, popripade vynecha a to najma v casoch s dlhsimi intervalmi. Mozno si vyberam zle casy, ale posledny mesiac asi 10 krat sa mi to stalo.
Reply on: d3k0 #196267:
zaregistroval som, ze ich v roku 2011 vratili do fabriky a od jula 2013 jazdia pod cislami 315 az 319 v Salzburgu, to sa uz aj Svajciari zblaznili, ze rusia trolejbusy? ?
Reply on: ceres #196263:
A tie Trollina 18 už má Salzburg. 6-ročné NP trolejbusy získal vrátane GO a úprav za polovicu pôvodnej ceny. V La CdF majú ešte 3x 12-metrové Trollina, možno čoskoro budú na predaj...
Reply on: AAA #196264:
Kalifornan sa pouzival tusim rok-dva dozadu v Dubravke.
Reply on: AAA #196264:
Nedá, čítaj v DPB sa nedá.
Reply on: trolejbus6207 #196232:
Vyrobili, ale nie v Škode. Pre švajčiarske mesto La Chaux-de-Fonds v roku 2005 v DPO montovali dvojmotorové Trollina 18 s výzbrojou Cegelec.
Reply on: dopravak88 #196261:
No lebo to je vskutku neocakavane ze tam bude zastavka...
Reply on: IngPeterG #196226:
to sa stava pri jednom nemenovanom poradi dost casto (teraz hovorim o inej zastavke), oznacik zastavky je niekde na konci,.. ale to je v danom useku povolena vyssia rychlost, takze asi preto ze nestihne ubrzdit..
(nato staci predsa rucna brzda spustena za brzdenia noznou v nudzovom pripade...)
Reply on: Tedomík #196221:
interval u linky c. 99 je ajtak len orientacny, pretoze ono sa to dost vramci neustaleho tocenia hore dole omeska..
Reply on: Ike #196257:
Ou vtipalek! 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.