Reply on: Tedomík #196221:
S tou 99 máš pravdu le ona slúži resp. bola vytvorená ako prístup k nosným linkám preto ten 7,5 int. celodenne. Pri spustení nového linkovania chodila L84 cez EUBA čiže sa nebila ako dnes s L99 a L83 po Dostihovú dráhu. L95 chodila podstatne plnšia + kratšia trasa cez Starý most.Podla mňa sme už dávno za možnosťami šetrenia. Konečne by mal znova začať rozvoj MHD,ktorý by reagoval na novo vzniknuté prepravné prúdy. Posila určite treba na Gagarinke kvôli business centrám,ďalej zóna Ivanská je poddimenzovaná.Určite sa nájdu aj dalšie
Mike
Pridám aj ja nejaké názory postrehy resp. JPP šumy:
- po príchode 30 a 31Tr ostanú zachované aj nejaké 15TrM (môj odhad nejaké posledné dodané možno 6631-38, možno aj viac..)
- keďže sa aj na základe imhd noviniek a dpb zmlúv dá dohľadať, že pre nové vozidlá budú prispôsobované/upravované dielne na Trnávke, je logické že tam pôjde veľká časť nových, a to aj kĺby (možno aj všetky)
- nasadenie nových vozov: keďže budú NP, logicky by bolo dať ich primárne na linky na Kramáre (204 6 9 11 12) - kvôli nemocniciam
- 30Tr s Dieslom - spojenie 64+41, ale za predpokladu prerobenia grf. 203 tak, aby nikdy nestála na Búdkovej (max. minimálny vyrovnávací čas), vtedy sa tam 12m voz otočí... samozrejme je otázka či sa má pomocný pohon používať v pravidelnej premávke s ľuďmi a ešte do kopca (podobne ako bolo na 33 obratisko nezatrolejované...)
- 210 možno predĺžená k E-Vei, na Šafko alebo nebodaj pod most SNP... krásna polkruhová linka, ktorá by ponúkla chýbajúce spojenie po I. mestskom okruhu, alternatíva k X13.. opäť problém s častým používaním dieselagregátu na pravidelnú premávku s ľuďmi
- na 33 pri zahustení intervalu (už pri dnešnom intervale na 33 stačia sóla s výnimkou poobednej špičky cca 16 - 20. hod...
- kĺby -(či už 15Tr čo prežijú alebo 31Tr): ako dnes 201 2, plus komplet kĺb. 208 212 a uvažovať aj s tou 63.. okrem toho chodieva fest plná a kĺby by si zaslúžila aj napr. 204..
- ak bude dobrá rezerva vozov (a kilometrov) 203 a 207 sa môžu vrátiť na pôvodný t.busový interval 10 (ranná špička) - 12 sedlo a popoludňajšia špička...
Toľko môj sloh ☺