Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #196162:
Inak ako sú na tom vodiči Slovak Linesu?Aspoň čo som si všimol tak väčšina spraví 1 kolo a potom stojí aj tri hodiny v cieľovej zastávke ? toto státie majú platené?
Reply on: Ámos #196156:
Ver mi,že nemusí.Ja som reálne (aj podľa dochádzky v práci 12 hodín (7:30 - 19:30 + 19:30 - 7:30),ale strhnú mi pol hodinovú prestávku čiže nerobím 12 ale 11,5 hodín rovnako aj pri 8 hodinovej zmene.Pol hoďku mi tak či tak strhnú aj keď ma dispečer neuvoľní.Tá pol hodina sa u nás berie ako "nepracoval" takže nie je platená.Mazaní sú všetkými masťami.Preto aj keď prídem pol hodinu po fajronte si ten nadčas napíšem.Pri mojom plate je to síce pár centov,ale tých pár centov mi vie spraviť do mesiaca 10€.
Ospravedlňujem sa , možno to tu už bolo . Včera okolo 21:05 - 21:11 prechádzali cez patrónku červené busy . Červené , asi MAN-y , CNG , vyzerali hrozne takže dosť používané a tak isto boli evidentne s Nemecka/Rakúska . Neviete kam smerovali ? resp čo to bolo zač ? Ďakujem
Reply on: Ámos #196156:
Pokial viem, u vacsiny dopravcov u nas je plny plat len za cas jazdy a prestoje su brane tak ze vodic ma volno (mozno nejake symbolicke peniaze). To sa riesilo v TT ze po zmene linkovania su mnohe sluzby take ze vodic robi od rana do vecera, ale zaplatia mu len 6-8 hodin, lebo ma plno prestojov.
Reply on: trolejbus6207 #196160:
v principe vzduch? poslednu dobu ich vídavam oveľa častejšie na 20/120 a včera sme boli trocha nasáčkovaní než sme to hore po Agátke vyšli tak nás predbehla 120tka
Reply on: Ámos #196155:
v pohode

inak s tym porovnanim cien hnuSORu a MBCC mas samozrejme pravdu, ten medved je priserne drahy, uvidime, kolko vydrzia v premavke, obavam sa, ze ta NB18-ka, co jazdi pravidelne L31/L39, sa dlheho veku nedozije, vsak vidis, ake vraky su z B9.5 a to v principe vozia vzduch...
Reply on: mark178 #196158:
A týmto si chcel povedať čo?
troleje a električky majú na 100% ? busy sú problém ? a to len tie ktoré nie sú CNG alebo kinderko ?
Reply on: AAA #196150:
neviem ako TY, ale ja som okej 🙂
Reply on: 810zssk #196147:
a vecer ked som siel, tak to vodic 6702 urobil znovu. Samozrejme otocku cez kolaje naspat na zastavku Molecova urobil uz s plne vysvietenym vozom. Proste k . k . t
Reply on: 810zssk #196154:
Mali by byt platene vsade, nie? Ved to je prekazka v praci na strane zamestnavatela a tak zamestnancovi TPP musi plynut plat.
Reply on: trolejbus6207 #196133:
sorry, mas pravdu. bol som na telefone a nejak som si spojil prispevky... ospravedlnujem sa
Reply on: AAA #196153:
A treba dodat ze v BA riadne platene.
Reply on: roman2 #196151:
Väčšina tých "prestávok" vodičov MHD nie sú prestávky podľa ZP, ale skôr prestoje.
Reply on: roman2 #196151:
Vodic MHD pauzuje tak ako mu uklada ZP, ak si to vyziada. To je jedno kolko ukazuje palubak do odchodu, ak ma na danej konecnej PP, tak ju moze cerpat.
Reply on: Jadran #196132:
Všetko je to v len o tom "Malo by". Ja som profesionálny vodič a jazdím po Bratislave a blízkom okolí.Neprevážam "jablká",ale chorých ľudí.Áno podľa ZP mám počas 8 hodinovej zmeny nárok na aspoň polhodinovú pauzu,ale keď som tú 8 hodinovú zmenu robil tak žiadna pauza nebola (pracovná zmena od 6:30 do 14:30). S obedom som si mohol akurát tak vieš čo ? keď som uznal za vhodné tak po vyložení ľudí som si (na truc) urobil aspoň 15 minútovku na jednu cigu s kávou a bagetou.Na takejto zmene sa jednoducho obed nedáva lebo dispečing to berie tak,že veď aj tak končia o pol tretej ?
Teraz som späť na 12 hodinovej zmene,ale formou denná potom nočná a dva dni voľno.Na denke sa mi veľa krát stáva,že k polhodinovej pauze sa dostanem tak okolo 15 - 16 hodiny.Jednoducho preto lebo je veľa adries a dispečer (náš priamy nadriadený počas pracovnej doby) sa potrebuje "zbaviť" tých adries tak vydáva každú adresu ihneď voľnému vozidlu v jeho najbližšom okolí tak,aby nerobilo jalové kilometre povedzme z Dúbravky na Antolskú.Takto sa ich zbavuje a my robíme.Ja si síce ten obed pýtam,ale aj tak mi ho nedá.A mal by som ho mať,ale nemám ho.Preto si tú pauzu urobím ako uznám za vhodné.Nedá sa v kuse krútiť volantom a vláčiť pacientov po schodoch na sedačkách a nosidlách.To je aj na koňa veľa.Zopár krát sa mi na 12ke stalo,že žiadnu povinnú 30 minútovú pauzu som nemal,toľko bolo roboty a to sme trolglovali po panelákoch celý deň s vyše 20 timi adresami.
Chápem,že je iné byť vodič MHD a vodič DZS,ale v princípe podľa ZP by sme to s pauzami mali mať rovnaké.Výhoda mojej práce je to,že si aspoň spravím tú pauzu kedy chcem (aj keby som nemal bez vedomia dispečera) pričom vodič MHD nemôže lebo pauzuje podľa toho koľko mu ukazuje palubák do "odletu". Počas špičky miesto 15 minút pauzuje možno 5 prípadne ani to nie ?

Toť moje postrehy a skúsenosti
Reply on: mark178 #196148:
Toto si písal nafetovaný?
Reply on: Petto #196146:
tým vodičom nezávidím, ale proste keĎ tam furt niečo vypadáva, tak musia ťahať aj za iných 🙂
Reply on: skopi #196136:
v žiline hlásiče sú 🙂 troleje a električky majú na 100% 🙂 busy sú problém 🙂 a to len tie ktoré nie sú CNG alebo kinderko 🙂
Reply on: Petto #196146:
Nie, ty si povodne reagoval prave na to zhasinanie, ktore Amos kritizoval v prispevku na ktory si odpovedal. Tak sa teraz nevykrucaj.
Reply on: S499.1023 #196143:
Prosim ta, neirituj ma aj ty nejakym nepodstatnym zhasinanim. Ja reagujem na prestavky a 24minutove kolotočovo na L33.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.