Pozrel som si zmeneny ÚP a mam par dotazov:
- Trolebusova trat na Vlarske ul.: co sa tu ma stavat, vsak na Vlarskej uz TT je?
- Trolejbusova trat Popradska - Krajinska - Lesny hon: Kadial to presne bude viest a je to vobec nutne (na Popradskej tusim ziadna linka MHD nejazdi)
- Trolejbusová trať na Tomášikovej ul., s predĺžením do Podunajských Biskupíc cez Slovnaftskú ul.: Nebola by tu lepsia elektricka? Tusim tam aj bola planovana. Dalsia TT tam nic nevyriesi...
- Trolejbusová trať Stará Vinárska - Havlíčkova - Prokopa Veľkého: Bude to vobec niekto vyuzivat?
- Trolejbusové prepojenie Kollárovo nám. - Lazaretská - Pribinova: Ako to chcu realizovat, ked medzi Kollarkom a koncom Lazaretskej je budova? Takisto sa z Cintorinskej zabocit dolava na Lazaretsku, kedze su tam stlpy (aj ked tie sa da lahko odstranit). Dalej je otazne ci bude TT obojsmerna, kedze v useku od Dunajskej po Dostojevskeho rad je ulica jednosmerna
Dalej je velice pekne ze predpoklada jedine el. trat do DNV, do Vajnor a samozrejme do Petrzalky, teda ziadna Prievozska radiala, zidna Stefanikova, ziadne Sancova ci Karadzicova...?
Najlepsie je ze vypustili nasledovnu vetu:
"Návrh uvažuje s vybudovaním segregovanej trasy nosného koľajového systému."
Nechcu mozno este premenovat vystavbu petrzalskej radialy z "Vybudovanie Nosneho Systemu do Petrzalky" na "Vybudovanie Elektrickovej Trati do Petrzalky"? Aby aspon ludia vedeli naco sa mozu tesit (na velky prd)...?
- Trolebusova trat na Vlarske ul.: co sa tu ma stavat, vsak na Vlarskej uz TT je?
- Trolejbusova trat Popradska - Krajinska - Lesny hon: Kadial to presne bude viest a je to vobec nutne (na Popradskej tusim ziadna linka MHD nejazdi)
- Trolejbusová trať na Tomášikovej ul., s predĺžením do Podunajských Biskupíc cez Slovnaftskú ul.: Nebola by tu lepsia elektricka? Tusim tam aj bola planovana. Dalsia TT tam nic nevyriesi...
- Trolejbusová trať Stará Vinárska - Havlíčkova - Prokopa Veľkého: Bude to vobec niekto vyuzivat?
- Trolejbusové prepojenie Kollárovo nám. - Lazaretská - Pribinova: Ako to chcu realizovat, ked medzi Kollarkom a koncom Lazaretskej je budova? Takisto sa z Cintorinskej zabocit dolava na Lazaretsku, kedze su tam stlpy (aj ked tie sa da lahko odstranit). Dalej je otazne ci bude TT obojsmerna, kedze v useku od Dunajskej po Dostojevskeho rad je ulica jednosmerna
Dalej je velice pekne ze predpoklada jedine el. trat do DNV, do Vajnor a samozrejme do Petrzalky, teda ziadna Prievozska radiala, zidna Stefanikova, ziadne Sancova ci Karadzicova...?
Najlepsie je ze vypustili nasledovnu vetu:
"Návrh uvažuje s vybudovaním segregovanej trasy nosného koľajového systému."
Nechcu mozno este premenovat vystavbu petrzalskej radialy z "Vybudovanie Nosneho Systemu do Petrzalky" na "Vybudovanie Elektrickovej Trati do Petrzalky"? Aby aspon ludia vedeli naco sa mozu tesit (na velky prd)...?
Error 0x007
Keby bola ta Estakada na Bosakovej, tak by som navrhol zastavku tak, ze by bola nad Bosakovou a tym blizsie ku zeleznici, potom by nebolo treba dalsiu zastavku, vlakova zastavka Einsteinova by bola dostupna do 5min (a neboli by ziadne urovnove krizenia pre chodcov prestupujucich na vlak, stacilo by prejst ca. 100 metrov a zist dole po schodoch/vytahom)