v utorok alebo v stredu večer o 17:30 dokonca obe križovatky blikali na oranžovo, neviem či zámerne alebo kvôli poruche. Neprispelo to ale plynulosti premávky von z mesta, lebo autá museli v kuse spomaľovať a dávať prednosť autám z hlavného smeru...
Inak by sa v ľavom pruhu hodilo spraviť nejaký zaraďovací úsek pre MHD - autá zastaviť o pár metrov dozadu a nechať pred semafórom priestor pre dve vozidlá MHD. Zlepšila by sa premávka v tom zmysle, že tbusy by nemuseli čakať v pravom pruhu, kým ich niekto pustí a nebudú tak blokovať pravý pruh von z mesta.
Pokiaľ ja viem tak sú prepojené a dynamika je aj na Popradská - Svornosti. Akurát poobede je tam stále dopyt, takže je pravdepodobné že napr. v čase 14.00-19.00 stále naťahuje automaticky oba smery na maximum, čo môže vyzerať ako pevný cyklus. Iná vec je ak svieti dlho zelená povedzme na smer z mesta na Popradskú aj nedeľu ráno keď tam nič nejde... to by znamenalo že ide na pevno, resp. dynamika tam pre niečo nefunguje.
Na Svornosti x Popradská som žiadne prvky dynamiky nikdy nezaregistroval. Svornosti x Závodná je dynamicky, kedy vedľajšie smery dostanú voľno len na základy výzvy (slučky, chodecké tlačítko). Či sú nejak vzájomne prepojené netuším (zrejme áno), lebo zo Závodnej chodí tak málo áut, že som proste nemal šťastie.
Téma upchatá križovatka pri cintoríne Vrakuňa -poobede
Rád by som sa dopredu spýtal miestne dobre znalých (najmä obyvateľov Vrakune a P. Biskupíc), či sa nejak upravoval poobedný internal "zelenej" na križovatke Svornosti, odbočujúc na Popradskú, smerom na Vrakuňskú? Pýtam sa to preto, lebo sa chystám napísať na dopravný inšpektorát / odkazprestarostu.sk podnet na zmenu dĺžky zelenej vlny v smere Svornosti - Vrakuňská, v poobedných časoch (cca 16:00 - 19:00) formou predĺženia intervalu zelenej na DVOJNÁSOBOK (opačný smer je oveľa menej vyťažený). Ja viem, že je tam aj ďalšia križovatka pri OMV.
Teda podotázka znie, akým štýlom je riadená predmetná križovatka? Či pevne stanoveným intervalom alebo dynamicky podľa operatívneho sledovania (alebo ako sa to volá). Ak je aj riadená dynamicky, nie som si istý, či systém "dokáže" rozlíšiť, že v smere od Rovinky čaká len pár aut - ktorým následne systém "dá" zelenú zbytočne skoro a tým znemožní plynulosť poobedne nosného smeru z centra.
Vďaka za odpovede.
A to by bolo dobré načo?
CMO - AS máš linky 202, 205, 70. A prečo tú linku ťahať okľukou okolo Eurovei, keď v smere na stanicu by to boli 2 ľavé odbočenia, teda pekné zdržanie.
Ja voči prestupovaniu nič nemám,ale uniklo ti ,že za električky DPB ako kapacitnú náhradu vytvoril iba nedostatočnú X13 a do súčasnej trasy to trvalo vyše rok a pol.
V smere Račianske a Trnavské mýto sú tebou ponúkané linky preplnené po príchodoch vlakov.
Ja dokonca z praxe neviem o tom, že by okružná nebola. ? Asi nikdy som tam nevystúpil ? I keď to bude len tým, že tú linku využívam prakticky iba na zabíjanie času popri čakaní na vlak na Hl.St. ?
a to nie je zly napad, dat vacsie kolesa, aby to nechytalo nerovnosti na trati ? mohli by to objednat aj pre tie nove elektricky a nemusime opravovat trate ?
Vedro, metla a mop, pokial viem, nikdy neboli "povinnou vybavou", vzdy tam boli ako iniciativa prislusnych vodicov. Vodic nie je povinny vozidlo upratovat.
CC-04/077