Reply on: Martin Fundárek #194443:
Primátor mesta na verejnom prerokovaní priznal to, čo my tvrdíme od roku 2006 - že električka je dopravne a ekonomicky neodôvodnená a že v dôsledku jej realizácie sa dopravná obsluha v Petržalke zhorší. Ing. Schlosser zároveň priznal aj to, akým spôsobom prebieha dopravné inžinierstvo v meste - stretnú sa zástupcovia mesta so zástupcami investora Petržalka city a hľadajú to, čo obom najviac vyhovuje a potom sa to snažia pretlačiť aj napriek odporu verejnosti.
Verím tomu, že takéto priznanie nebolo cieľom tejto prezentácie, ale presne toto zaznelo.
diky
* BUS pruh Štefánikova ulica – je prioritou a ďalším krokom je stretnutie
p. primátora s ministrom vnútra nakoľko KDI nesúhlasí
* KDI blokuje aj realizáciu BUS pruhu na Patrónke, ktorý má napomôcť
trolejbusovej doprave premávajúcej po novej trati
* upraviť značenie v oblasti Hlavnej stanice a preveriť možnosti zmeny režimu
parkovísk s možnosťou zastavenia na 10 min. zdarma a zákaz vjazdu okrem
MHD, taxi, zásobovania a ŽSR do priestoru obratiska
* o zamietavom stanovisku ODI k návrhu BUS pruhu od OD TESCO
Lamač až po pripojenie pruhu za križovatkou napojenia diaľnice (Pridánky),
ktoré žiadala MČ Lamač
Ešte sa tam venovali témam, že polícia nerieši blokovanie bus pruhov a zastávok MHD autami ... inak nechápem okresný (ODI) a krajský (KDI) dopravný inšpektorát, prečo všetky dobré nápady blokujú a neriešia čo riešiť majú....