Reply on: david1 #194441:
má to svoje ale:• voči zápcham trolejbus ozaj imunitu nemá, ale konkrétne 68 na zápchy nejak extra netrpí. Zápchy sú vecou organziácie dopravy.
• voči zápcham však nie je imúnna ani plánovaná električka, nakoľko má ísť o úroňové riešenie a v centre sa zapáaja do existujúceho električkového systému.
• priemerná rýchlosť klasickej električky v meste je 17km/h, autobusu 20km/h a segregovaného systému okolo 45 km/h.
Bratislava potrebuje segregovaný nosný systém. To sa navrhuje z územného plánu vypustiť.
diky
* BUS pruh Štefánikova ulica – je prioritou a ďalším krokom je stretnutie
p. primátora s ministrom vnútra nakoľko KDI nesúhlasí
* KDI blokuje aj realizáciu BUS pruhu na Patrónke, ktorý má napomôcť
trolejbusovej doprave premávajúcej po novej trati
* upraviť značenie v oblasti Hlavnej stanice a preveriť možnosti zmeny režimu
parkovísk s možnosťou zastavenia na 10 min. zdarma a zákaz vjazdu okrem
MHD, taxi, zásobovania a ŽSR do priestoru obratiska
* o zamietavom stanovisku ODI k návrhu BUS pruhu od OD TESCO
Lamač až po pripojenie pruhu za križovatkou napojenia diaľnice (Pridánky),
ktoré žiadala MČ Lamač
Ešte sa tam venovali témam, že polícia nerieši blokovanie bus pruhov a zastávok MHD autami ... inak nechápem okresný (ODI) a krajský (KDI) dopravný inšpektorát, prečo všetky dobré nápady blokujú a neriešia čo riešiť majú....