Reply on: Marcelllooo #194457:
No a priepustnost bude ,len a len horsia. Áut ročne pribúda niekoľko tisíc zo značkou BL. Na juhu Petržalky máš skoro hotový komplet Slnečnice + je v pláne Južné mesto.To ,že je dnes relatívne dobre priepustná Petržalka o pár rokov nebude platit. Cielová doprava bude vždy na ľavom brehu Dunaja a tam to už moc možností na rozširovanie ciest nie je.Riešením je momentálne jedine kolajová doprava. Momentálne električková a časom aj vlaková.To že je v centre relatívne pomalá je fakt no na radiálach je to už relatívne ok. /okrem Dúbravky/.Kedže Petržalská bude najnovšia tak neverím ,že nebude budovaná s preferenciou pre električky. No samozrejme netreba očakávať že sa bude prehánať po trati 70km/hod. Podla mňa je však zle navrhnutá prvá etapa a jej ukončenie po Bosákovu ul. Mali to stavať aspoň po Romanovu ul. s ukončením niekde pri Kauflande.
Marcelllooo
Správne si podotkol, že sa takáto skutočnosť môže objaviť v špičke, kedy je časový rozdiel medzi odchodom z konečnej zástavky 3 až 5 minút. To je dostatočne malý časový úsek, aby vďaka organizácii dopravy vznikol vláčik. Stačí, ak prvý autobus chytí z Trnavského mýta na každej križovatke červenú a druhý na každej druhej a tretí má všade zelenú - potom sa približne v priesotre Miletičovej naozaj môžu takto stretnúť. Nestáva sa to však vždy a nesledoval som ani ako často. Za posledný mesiac som sa s tým stretol raz na 68 a raz na 95.
Raz som išiel 95 zo Strečnianskej a pri Technopole som potreboval prestúpiť na 83. Keď sme čakali na semaforoch na zelenú pri ľavom odbočení, 83 akurát prišla na zastávku a za chvíľu odišla. Keď 95 zastavovala pri technopole, 83 stála už na Bradáčovej. Napriek tomu som bez problémov prestúpil z 95 na 83 na Nám. Hraničiarov. A to bolo okolo 10tej, kedy boli cesty relatívne málo vyťažené. Dôvodom boli dva semafory, na ktorých 83 chytila červenú a 95 zelenú.