Reply on: 810zssk #194464:
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
No bolo to slabo vytazene. Na jednej strane je pravda ze tam bolo malo spojov, takze ludia to moc nevyuzivali, na druhej strane na obranu ZSSK treba povedat ze presmerovat viac regionalnych vlakov do Petrzalky nie je velmi dobra cesta (rozbitie linky). A zas robit cisto mestske vlaky na uvedenej trase je nezmysel.
Marcelllooo
Ak to prejde v takomto znení, budem naďalej tvrdiť, že električka nie je nosným systémom MHD a budem tvrdiť, že v Petržalke sa nedá postaviť v centrálnom koridore už vôbec nič lebo:
• územný plán vypúšťa pojem nosného systému založeného na segregovanej dráhe
• platné územné rozhodnutia na metro rátajú so segregovanou rýchlodráhou
Budem zároveň tvrdiť, že toto vedenie mesta nemá jasnú víziu a aj tie, ktoré boli ruší a snaží sa z tohto mesta spraviť chaos, len aby sa mohli presadzvoať rôzne krátkodobé projekty a developerské zámery.
Martin, ak toto je to, čo je Vašim zámerom a názorom, potom ste ma sklamali. Myslím, že Vy osobne ste sa už poučili, že takéto praktiky sú obojsečné a že už boli použité raz aj proti Vám.