Reply on: Peon #192564:
Zatiaľ neexistuje prepojenie databáz, preto nie je vidno v internetovom predaji transakcie vykonané u iného dopravcu. Ale riešenie je už pripravené, do konca roka by mohlo byť aj v ostrej prevádzke.
Kvôli tým 1,30 € sa mi tým zaoberať toľko neoplatí (ani podávať oficiálnu sťažnosť)... Takže na základe mojej skúsenosti to vyzerá tak, že v DPB robia všetko preto, aby ľuďom pri reklamáciách nevracali nižšie sumy. Žeby to bolo pre DPB až tak strašne administratívne náročné?
Určite nie, keďže páni revízori dostávajú od svojich nadriadených provízie a najradšej si "podajú" čestných ľudí, zatiaľ čo bezdomovcov a rôzne individuá cestujúce načierno si nevšímajú!!!
Peon
To ja keby som tam alebo v DPB mal možnosť na takej pozícii pracovať (a to by som rád), urobil by som maximum pre poskytnutie informácie zákazníkovi a vyriešenie aj takých reklamácií ktoré opisujem v predchádzajúcich dvoch príspevkoch, lebo na spokojnosti zákazníka by mi úprimne záležalo!
Čo sa týka toho nástupišťa v Šamoríne, stačilo sa spýtať niektorého vodiča (veď oni vedia kde zastavujú!) a zároveň neverím, že na ASMN nikto z administratívnych zamestnancov Slovak Lines nemá mapku nástupíšť v Šamoríne! Táto príhoda je ešte spred rekonštrukcie AS v Šamoríne.