Kúriózna situácia je, že zatiaľ čo z Hainburgu do Wolfsthalu stojí cestovné v rámci VOR Postbusom 2 €, ale Postbus a Slovak Lines až do Bratislavy stojí len 1,20 €. ?
Počul som, že vodiči prímestskej dopravy Slovak Lines majú nižšie platy ako vodiči DPB a preto nejakí prešli do DPB. Dosť ma to prekvapuje vzhľadom na to, že Slovak Lines je sčasti súkromná firma...
Hlavne je uplne absurdne si mysliet, ze nejaky vodic Postbusu by bol ochotny tu linku brat ak by mu za nu dali menej penazi ako pri vykonoch na regionalnych linkach ?
Preto, ze sa tak dohodli. Bud Postbus proste z nejakeho dovodu chcel na tej linke vykonavat par spojov, alebo Slovak Lines potreboval vykryt prestavky. Licencia je platna pre oboch dopravcov.
Dokáže mi niekto vysvetliť prečo na linke Bratislava - Wien vykonáva okrem Slovak Lines-u zopár spojov aj Postbus? Keďže slovenský aj rakúsky vodič idú po rovnakej trase na rovnakej linke, dostávajú za to aj rovnako zaplatené? ?
Naproti tomu konkurenčnú linku Bratislava - Wien vykonáva iba Blaguss Slovakia, pričom v podstate by to mohol robiť rakúsky Blaguss, či nie? A neviem veru, autobusy slovenského Blagussu majú slovenské alebo rakúske poznávacie značky?
TeBeCe
Nákup označovačov a predajných automatov cestovných lístkov BID
— 60 ks označovačov cestovných lístkov,
— 10 ks predajných automatov.