V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..
Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
D4 určite odľahčí mesto od tranzitnej dopravy. Ale nedalo by sa tých 1,3 miliardy v súčasnosti investovať aj efektívnejšie? Nemám konkrétny návrh, ale možno niekto má.
To je nepotvrdená hypotéza. Lamačská bola do dokončenia D2 tranzitná tepna, Pražská a Brnianska taktiež pred vybudovaním Prístavného mosta. Aj za socializmu mala BA dopravné väzby z okolím, ktoré potrebovala. Netvrdím, že by to bolo horšie, ako keby sme teraz spravili z menovaných ulíc dvojpruhové, ale rozhodne by to asi nepostačovalo.
Neviem odkial tie kamiony idu, ale opakujem, z Madarska asi nie, kedze z Madarska ich po tej D2 chodi minimum, takze by sa museli generovat niekde na Pecni, alebo co ? Podobne osobne auta, je ich tam strasne malo.
Tak neviem, ale to množstvo kamionov s maďarskými a poľskými značkami, ktoré stretávam na Prístavnom moste v špičke asi nejde z ČR ?. A pod tranzitom myslím pochopiteľne aj osobné automobily, ktorých tiež nie je málo.
A nezabudni, že Prístavný most (a dokonca aj Lafranconi) by odľahčila aj severná časť D4. Samozrejme, ~10 km tunel na Slovensku - buďme realisti. Ale rozhodne je to lepšie a rozumnejšie ako všelijaké plánované kolektory na D2. Inak ak ide o mňa, tak BA by dosť odľahčilo aj predĺženie R1 z Trnavy cez Senicu po Kúty a napojenie na D2.
Ono to mas tak, ze velke komunikacie pritahuju viac dopravy. Je uplne mozne, ze keby bola Prazska dvojpruhova tak by to zvladala relativne v pohode, pretoze doprava by sa presmerovala uplne inak, pripadne by viac ludi vyuzivalo ine formy dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk