ale zober si, že Čierna Voda už opäť (po asi 2týždňovom vlaňajšom vyradení) nepatrí do BA a vozovňa Kraksňany pre bus a tramy je už aspoň rovnaké pásmo
Už jazdí SL s tabuľkami s číslami, v linkách MHD sú už nahodené pásma 100 a 101, čo ešte chcete viac za tento pol rok?! ? Do júna nebude nič. Potom sa možno urobia označníky na zastávkach s číslami liniek na smer Záhorie a na Vianoce ku zmene GVD sa spustí možno aj tá jednotná tarifa ale bez JCL. Prosím, nečakajte od starých pánov, ex-ŠtBákov, či dynamických mladých arogantných žralokovo, ktorí sú bohužiaľ dynamickí iba ak ide o ich vačok, že niečo s tým budú seriózne robiť.
V prvom rade keby chceli, tak by aj bez tých blbých čísel sa dalo cestovať na jeden cestovný (predplatný alebo jednorázový) doklad a jazdili by spoje na linkách v takte a nie takto bordelársky. To, čo robí SL, to nie je ani cestovný neporiadok ale bordel na kvadrát. ?
Nechápem tomu, že 15m niesú tak v kurze ako predtým. Ale mať v rozpatí 3m vozidlá troch dĺžkových kategórií je podľa dopravcov u nás asi normálne (9,5, 10,5 a 12) avšak v rozpätí 6m mať 3 dĺžkové kategórie už nevonia. Osobne si myslím, že 15m tu majú väčšie opodstatnenie než volovina typu 10,5. Ideálne to má Solaris. Tí majú Urbino 10 s dĺžkou 9,9m a majú vozidlo medzi 9,5 a 10,5, ktoré je navyše priestorovo riešené tak, že SOR nemá nárok v normálnom tendri.
Čo sa to začalo diať v DPB? ? Najprv som si všimol, že viaceré zastávky na Karloveskej radiále majú opravené (i keď len provizórne) rozpadávajúce sa nástupné hrany. A dnes som zostal zarazený keď som si všimol, že v 6702 pribudli pri dverách senzory!! Len uvažujem na aký účel majú slúžiť keď v autobusoch tieto senzory proti privretiu odpájajú. Žeby to boli tie, ktoré majú sčítavať cestujúcich ako to chceli v nových trolejbusoch? ?
No tak to vyzera ze dnes sa o BIDke zasa nic nedozvieme Toto uz je fakt zly vtip, ved od nespustenia ubehnu zajtra uz dva tyzdne. A to hovorime o softwarovej chybe!
plus lepší výjazd od Sitiny cez vetvu H4 do Dúbravky (keďže okolo lamačskej stanice to býva plné) tak je pre niektorých výhodnejšie ísť doprava a doprava cez Harmincovu do Dúbravky.
Inak, čo sa vlastne dosiahlo zobojsmernením Lamačskej od Janka Alexyho po Harmincovu?
Lebo pozerám, že sú tam v smere do Lamača dva jazdné pruhy, ktoré sa zlievajú do jedného a následne sa rozdvojujú smer Dúbravka+Lamač. Keby to bolo dvojpruhové a jednosmerné, asi by to bolo užitočnejšie. Minimálne mohol byť jeden pruh BUS pruh.
Lebo premýšľam ťažko, ale jediné využitie predmetného úseku Lamačskej je pri cestovaní do Tesca.
T458.0:
"Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies"
Nezapomněl jsem na nic. Jen jsem chtěl naznačit, že Vaše kritika by měla směřovat k dopravcům (objednavateli) a ne k výrobci. Výrobce opravdu nemůže za to, že si někdo objednal malokapacitní vozidla.
Mně přijde, že obliba 15m vozidel postupně upadá i na západě. Největší boom s 15m vozidly byl tak před 10 lety. Trolejbusy 28Tr v ČR nakupují pouze Ústí nad Labem, Pardubice a Teplice.
Chalani ste za dobrú recesiu ako opravovať výtlky? Ak máte nejaké kvety v kvetináčoch, alebo poznáte nejakého predajcu rastlín, ktorý by na to dal niečo za nejakú rozumnú sumu, tak čo keby sme takto opravili tie mega diery pri ASMN? Inšprácia pochádza z Maďarska ☺ http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/6721_491922577530671_955638437_n.png
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023