a je vidno, ako zrazu po vzore sumracnej zacali do toho clanku prispievat zastancovia DPB. asi zistili, ze ked takto ozaj radikalne orezu dopravu z tej casti, tak ftacnika vynesu ludia nie na rukach ale na vidloch a po tych vsetkych skandaloch co ma za sebou aj belfi, ked je casto spominane, to ze bol v TA3 a je prepojeni s J&T, tak by ho musel odvolat, co by mu zase sponzori neodpustili.
zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
Dnes som videl v Dúbravky električkovú linku č.9 /pripomenulo mi to výluku v Rači/, mám taký pocit, ako by sa DPB chystal zrušiť inku 34 /asi na veľmi dlhú dobu, keďže nákup t-busov v nedohľadne/ a a-busy použiť na Dolné Hony.
Ak je to tak ako predpokladám, zasa si to odnesú Dúbravčania.
1. V čase špičiek budú mať linky väčšé interval ako v čase sedla. To znamená, že ráno bude dlhší interval medzi spojmi ako cez deň. Je to normálne? A je to bežné?
2. Naozaj budú nasadené KAROSY? Ak áno, vie vôbec koľko ktorý druh autobusov má rokov? Veď 15 rokov majú Ikarusy a KAROSY majú 21 rokov, teda viac ako v správe povedal DP.
Vzdy budu podstatnejsie problemy ako folie a teda ak budeme vzdy riesit len najpodstatnejsie problemy tak folie nevyriesime. Pritom balkanizacia je tiez problem.
V normalnych firmach sa riesia vsetky problemy, nie len tie najvacsie. Verim, ze DPB na to personalnu kapacitu ma.
Nie som si vedomy toho, zeby som podporoval zredukovanie intervalu na L95. Okrem toho do petrzalky ti jazdi milion inych liniek, na Dlhe Diely 2 (ak neratame rannu 133 (ktorej uloha je zvazat do mesta) a nepouzitelnu 35 (ktorej ekvivalent v sucasnej podobe je asi 82 v petrzalke)).
Okrem toho netvrdil tu niekto, ze rozdiel v kapacite MBCC a SOR18 je minimalny? (ze naco platit za "takmer 20" metrove vozidlo prehnanu cenu, ked kapacita je skoro rovnaka ako za 18 m)
"Linky č. 201, 202, 206, 208 budú premávať v pracovných dňoch v obmedzenom prevádzkovom režime. Na týchto štyroch linkách sa predĺži z pôvodného 6-minútového intervalu v špičke na 10-minútový interval. V sedle ostávajú intervaly nezmenené."
Čiže linky 201, 202 a 208 budú premávať v špičke v 10 minútovom intervale a v sedle v súčasnom 8 a na linke 206 sa interval zahustí v popoludní zo súčasných 12 na 10. Aspoň to podľa tejto správy tak vyznie. ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978
No tak nakoniec ta burliva diskusia a nejake maily zabrali, kedze budu trolejbusy nahradene karosami cng.