Ako som napisal, pri textoch kde to povazujem za vhodne dbam na to aby bola slovencina spravne pouzita. V DF som si naozaj nemyslel ze takuto kravinu bude niekto riesit.
Keď už robíš redaktora imhd, nech ťa to motivuje aspoň k trochu väčšej pokore pri písomnom prejave, napríklať netrieskať tu "skill", ale pozrieť si slovenský ekvivalent.
Zdravim pánové,
Chtěl bych se zeptat jestli je ještě v BA šance, potkat o víkendu Karosy 700 a podobnej kus historie popřípadě kde je to "tutovka" díky moc
U nas (SVK) myslim ze ziadna, Brno tusim z dacim experimentovalo (alebo Hradec Kralove?) avsak vysledok popravde nepoznam. A ak ma este pamat nesali, tak rusaci (alebo ukrajna ci kera rit vychodna) urobli zopar prekopaviek 14Tr vratane moznosti rekuperacie (nova TV). Ovsem tu sa zmenil aj design vozidla, nove napravy a ine blbosti, takze prakticky miesto penazi na nase TrM si urobili (okrem NP) moderne vozidla. Tymto istym sposobom modernizuju v poslednej dobe aj T3, T3M(T6B5) a spol....
Napad vsak dobry, otazne moznosti. Ak vsak moznost dosadit lacnejsie moznost rekuperacie, preco nie? Nove vozy v takom kvante tak skoro nebudu (myslene u nas), a stare ak by mohli celkom radikalne usetrit, why not? Sme predsa stratovy....
a co keby ten nas ju vymenil za dve 14 ky + kupil aspon 2 - 3 t busy z Presova, kde narozdiel od BA a KE ich aj udrzuju, pri pojazdnom Vrakovisku v DPB navrhujem este par elin z Prahy... a vyradene busy z DE na ktore budu urcite bezpecnejsie ako vrakosy a ikarusy...
doprava bude uz len hustejsia. Po dobudovani Slnecnic si Dolnozemska este uzije svoje. Takze je dobre, ze sa urobi uz teraz, ked proti nemu nebude nikto namietat.
Chceli ste myslenie dopredu, koncepciu pre destarocia, ked sa nieco dopredu urobi nadavate, ze na co.