Reply on: Jezo #184878:
Nepamatam si ziadne problemy pri prvych rokoch prevadzky v smere zeby praskal nosny ram. Po case samozrejme nemozem vynechat ani bambusy, ani IK280 ani vlastne ziadne vozy ktore u nas jazdili. Ale zo vsetkych typov, ak vynecham konkretne vozy (extremy) ktore skolabovali priskoro, tak okrem soriek su druhe v poradi Sanosy (preto boli spominane, a popravde neviem kto tu na to reagoval). A tie si nejaky ten rok uzili v prevadzke. Za dalsie, obdobie dodavky vozidiel moc nedavalo na vyber v tom, ake vozy a ako kvalitne budu (zvlast ked sa vyrabali ako v pekarni pecivo (rozumej rohlik, rozok)). Dnes sa vsak ma ist (v pripade podniku ktory je stratovy a NEMA na vozy v dlhodobej perspektive) kupovat vozy mozno drahsie, no s lacnejsou udrzbou, bezproblemove, a dlhodobe. SOR NB18City neodpoveda ani jednej z kriterii. Jediny dovod preco budu jazdit je ten, ze ich je 1/4 vozoveho parku, a proste nebudu dlhu dobu financie na ich nahradu. Popravde vsak nenadavm na typvu znacku SOR, nybrz na vyrobky dodavane od zaciatku obdobia posobnosti jedenj financnej skupiny s budovou na patronke
B9,5 je napriklad z mojho pohladu velmi prijemne vozidlo (i ked zase, je to midi....) Ale aj tak
Mirecxs