Zaujímala by ma jedna hypotetická situácia, ktorá sa mi včera stala.
Išiel som linkou X do mesta a kúpil som si SMS lístok, ktorého platnosť bola do 17:35.
V meste som vybavil, čo som chcel a šiel som naspäť tou istou. Pravidelný odchod linky bol 17:15, jazdná doba na požadovanú zastávku podľa CP 15 minút, čiže môj SMS lístok mal platiť ešte 5 minút po vystúpení. Linka X však na zastávku meškala a prišla 17:21, teda vystupoval som 17:36 a úsek medzi poslednými zastávkami som šiel na čierno.
Ako by sa zachoval v tejto situácii revízor? Vedel by v ktorom je spoji, v ktorom poradí a vedel, že spoj mal meškanie 6 minút, ktoré keby sa mi prirátalo do platnosti lístka, tak by som cestoval korektne. Dostal by som pokutu? Dalo by sa voči tomu odvolať?
Išiel som linkou X do mesta a kúpil som si SMS lístok, ktorého platnosť bola do 17:35.
V meste som vybavil, čo som chcel a šiel som naspäť tou istou. Pravidelný odchod linky bol 17:15, jazdná doba na požadovanú zastávku podľa CP 15 minút, čiže môj SMS lístok mal platiť ešte 5 minút po vystúpení. Linka X však na zastávku meškala a prišla 17:21, teda vystupoval som 17:36 a úsek medzi poslednými zastávkami som šiel na čierno.
Ako by sa zachoval v tejto situácii revízor? Vedel by v ktorom je spoji, v ktorom poradí a vedel, že spoj mal meškanie 6 minút, ktoré keby sa mi prirátalo do platnosti lístka, tak by som cestoval korektne. Dostal by som pokutu? Dalo by sa voči tomu odvolať?
Ámos
samozrejme, ze to bude SOR, lebo JaT, Pociatek, eurofondy, 80 trolejbusov.