Ale to je aj o tom kto rozhodoval o tych ROP-och na celoštátnej úrovni. Napr keď bolo MVRR pod správou SNS tak bolo heslo všetko nastaviť tak "len preboha aby nejake € fondy nešli do Bratislavy!" V tom prípade bol podiel mesta v tom že boli pasívni a nelobbovali za to napr na európskej úrovni..
lebo durkovsky a jeho dementny magoriat, ktory nerobil nic ine len rozpredaval pozemky za babku ...
8 rokov ruinoval bratislavu viac ako dve vojny a komunisti dokopy ..
uz v minulom obdobi som spomienal ze eurofondy su neni problem, prahe za ne stavia metro, nove elektrickove trate a aj ich opravuje (trolejbusy nemaju, tak ich nestavaju)
to iste sa dalo ohladne trolejbusov v ostatnych mestach.. v madarsku, polsku aj cesku maju v kazdom ROP nejaku os na ekoligicku dopravu, len u nas sa presunuli 2 miliardy na konkurencioschopnost, inkluzie a zamestnanie mladym ..
So Skodovkou nestras, oni teraz myslim robia len Citelisove a SORkove dratolezy (alebo ani Citelisove uz nie?).
Najlepsi by bol nakup Solarisov... inak otazka na tych co sa viac vyznate: bolo by priechodne spravit tender tak ze by sa stanovila fixna cena za zakazku a sutazilo by sa o to kto za nu doda viac vozidiel (v pozadovanej vybave)?
Tak ak sa to bude držať týchto čísiel naozaj je to nejako málo peňazí. Alebo rátajú s tým, že Košice budú nakupovať Varia a tým nebude vozidlo stáť tak veľa ako v BA? ?
Počet nových ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre prímestskú a regionálnu železničnú dopravu 39 ZSSK
Počet nových električkových a trolejbusových vozidiel 149 mesto Bratislava, mesto Košice
Dĺžka vybudovaných električkových tratí v km 2,4 mesto Bratislava
Dĺžka zmodernizovaných električkových tratí v km 20,9 mesto Bratislava, mesto Košice
Nikto zatiaľ nepovedal koľko vlakov plánujú nakúpiť alebo sa mýlim? Možno pôjde o malé číslo. Na tlačovke Počiatek hovoril, že tých 420 miliónov rozdelia najbližšie týždne a aj to podľa rizikovosti. Čím rizikovejší projekt tým menej peňazí. Tým rizikom myslel napr. nepredvídané situácie počas tendrov. Rátajú s tým, že pri niektorých tendroch sa môžu výrobcovia odvolávať a podľa toho sa aj zariadia.
Taká zaujímavosť je, že na začiatku spomenul rekonštrukciu trate do Dúbravky, stavbu novej trate do Petržalky, ale pri otázke či si myslí, že je dobrý nápad rekonštruovať trate z týchto financií začal spomínať, že Bratislave chýba spojenie na Hlavnú stanicu takže si myslí, že je to dobrý nápad... Len akosi asi pozabudol, že rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu sa financovať z týchto peňazí nemá...
Mňa osobne zaujíma ako to bude s trolejbusmi. Vravelo sa, že aj mesto si uvedomilo, že SOR nie je to pravé pre Bratislavu (len či to neboli reči...). Ak je to teda pravda, zaujímalo by ma s čím sa prihlási Škodovka do tendru (Citelis, Solaris?). A taktiež by ma zaujímalo či sa prihlási aj nejaký iný výrobca... Pri električkách si myslím, že Bombardier sa do tendru prihlási keďže tu testoval aj svoju električku a asi aj Škoda... A ako posledné hlavne nech nezabudnú na tú klimatizáciu pri každom vozidle keďže je to z EU peňazí... ?
Chlapi, dnes l50/x, voz 2348, vodic z poobednej zmeny - Neradim ako vodici IAD toho chlapa predbiehat, jazdi ako zavodnik, predbieha vsetko, hadam ja sanitky s majacikmi. Zo safka z krizovaky z laveho prudu plny plyn, na zastavke ho nedobehlo ziadne auto Mat viacero takychto, ani neuvazujem o nosnom systeme - elektrickach Vsetka cest, taky turbo odvoz som este nemal
Ako si vyratal dva roky? Podla mna to bude o mesiac rok
Bohuzial DPB mal este asi mesiac dozadu na Namesti SNP (neviem ako dnes, ale na mnohych zastavkach isto stale preziva) mapu s elektrickami na stanicu + je to v mnohych turistickych sprievodcoch (L13) a DPB stale nie je schopny dat na Namestie SNP jeden hlupy anglicky pisany oznam o vyluke, takze ludi to pletie.
U vodica sa ozvat mozes, malo by byt standardom ze ked ho cestujuci upozorni na znizenu kvalitu sluzieb tak ten to bude riesit! Je to uplne normalna vec a vzdy ked som to spravil pri vyuzivani sluzieb civilizovanej spolocnosti, bolo to riesene slusne a kompetentne. Podobne tento konkretny nedostatok bude riesit velka cast vodicov DPB, na zvysok treba ist s kratenim premii, lebo si ich nezasluzia.
Ozvat sa TREBA a ma to vyznam! Len narast podnetov od cestujucich pomoze aby si kompetentni uvedomili kam ta firma smeruje. V poslednej dobe sa to dramaticky zhorsuje, uvazujem ze to budem vsetko zapisovat a raz mesacne im poslem suhrnnu staznost na vsetkych 20 nedostatkov.
Andy