Reply on: OBUS #184205:
Odhliadnuc od značky SOR, na druhej strane 5 dverový NP bus fakt dokáže krásne urýchliť nástup, samozrejme ak sa tí ľudia rozložia dobre po celej dĺžke. Ale taká poobedná špička Zochova smer Petržka/slávičie úd.) napr. tak do kĺb sorky akože 5 dveráku NP vie ten isty počet ľudí nastúpiť niekedy aj za polovičný čas oproti ik 435 akože vysokopodlažného 4 dveráku).
luky133
Taká zaujímavosť je, že na začiatku spomenul rekonštrukciu trate do Dúbravky, stavbu novej trate do Petržalky, ale pri otázke či si myslí, že je dobrý nápad rekonštruovať trate z týchto financií začal spomínať, že Bratislave chýba spojenie na Hlavnú stanicu takže si myslí, že je to dobrý nápad... Len akosi asi pozabudol, že rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu sa financovať z týchto peňazí nemá...
Mňa osobne zaujíma ako to bude s trolejbusmi. Vravelo sa, že aj mesto si uvedomilo, že SOR nie je to pravé pre Bratislavu (len či to neboli reči...). Ak je to teda pravda, zaujímalo by ma s čím sa prihlási Škodovka do tendru (Citelis, Solaris?). A taktiež by ma zaujímalo či sa prihlási aj nejaký iný výrobca... Pri električkách si myslím, že Bombardier sa do tendru prihlási keďže tu testoval aj svoju električku a asi aj Škoda... A ako posledné hlavne nech nezabudnú na tú klimatizáciu pri každom vozidle keďže je to z EU peňazí... ?