Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dopravak88 #183689:
Nemala vodicky? ?
Dobrý den, damy a pani, kontorla cedtovných lístkov. Linka c. 99 o 14: 30 na zastavke Technopol.
Nachytana jedna osoba bez listka. Osoba vytahovala OP z kabelky automaticky, bez vyzvania. Pokuta len 198 eur. Malo. *Mohol by to byt aspon 5000 nasobok ceny cestovneho. Potom by sa vozili vsetci ludia s listkom a nemuselo by byt tolko revizorov. Strange but true. ?
Reply on: 810zssk #183687:
za mojich čias autoškoly pribudol náklaďák Renault...
Neviete co pouziva Autoskola DPB na vycvik skupiny C? 🙂
Reply on: MatejBA #183685:
1. Ja nikomu nezakazujem davat si podmienky, ale tieto konkretne su hlupe.

2. Viem co ma propagovat ETM a prave preto nechapem limitaciu na SK vodicaky, ked tu zije aj kopa cudzincov.

3. Nocaky mozno boli vzdy zvlastna kategoria, ale je to chore a vobec to nedava logiku.
Reply on: 810zssk #183683:
Hlupe? To uz ako clovek si nemoze dat ziadne podmienky, lebo vsetky su hlupe?

Podla mna je to dobre - ETM ma hlavne propagovat jazdu MHD pre vodicov, kde drtivu vacsinu maju SK vodicak a tym padom sposobuju najviac zapch a najviac aut na cestach. Co sa tyka nocakov, tie vzdy boli zvlastna kategoria, takze sa nie je co divit 🙂
Tak, po parkovisku P+R pri Červenom moste budeme mať aj P+R Na hriadkach. A potom že Bratislava nemá záchytné parkoviská.
Reply on: Ike #183679:
Je to spravna informacia. Osobne nechapem preco tu iniciativu zabijaju takymito debilnymi pravidlami typu neplatnost na nocakoch, neplatnost v zahranici vydaneho VP a podobne... existuje napr. dost ludi co su obcania CR, maju cesky VP, ale teraz ziju v BA. To vazne nechceme aby tito ludia presadli do MHD? Pripadne nechceme aby do MHD presadol niekto kto ide do prace pocas poobednej spicky a vracia sa v noci? Preco tieto hlupe obmedzenia?
Minule tu bola reč o novo natretych priechodoch + ciarach, hlavne o tom, že mali byť protismykove a nie su, ale aj o rozpijani farby a na základe môjho podnetu a pravdepodobne aj iných bola objednana kontrola vo Vyskumnom ústave dopravy v Žiline a o výsledkoch budú informovať 🙂 Pokračujú vôbec v maľovaní ďalej alebo je to pozastavené? Včera som len zhliadol, že na Devinskej ceste strieľali žlté čiary na zastávke + o niečo ďalej budovali pracovníci DPB zastávku a o niečo ďalej menili oznacniky...
Reply on: Ike #183679:
Neviem kto sa čo sťažuje, bolo jasne napísané a povedané, že vodičský preukaz musí byť VYDANÝ NA ÚZEMÍ SLOVENSKEJ REPUBLIKY a snáď každý má nárok si stanoviť pravidlá. Dnes je to veľmi moderné všetko nazývať diskrimináciou a odvolávať sa na to.
Reply on: 810zssk #183677:
"so that passengers might associate the incoming route with its predecessor"

tomu sa povie MHD pre ľudí a nie ľudia pre MHD. Aj keď v tomto prípade je to drobnosť.
Ako to je s tým vodičákom a MHD zadarmo? Lebo tu sa sťažujú -

http://www.thedaily.sk/bratislava-gives-free-transport-to-driving-licence-holders/

- že MHD zadarmo sa vzťahuje len na platný slovenský VP.
Reply on: 810zssk #183677:
...a to uz ani nekomentujem ako ochotne a prijemne tomu cloveku odpovedali.
A este jedna londynska inspiracia: http://markhadfield.typepad.com/that_gormandizer_man/2009/03/how-london-buses-are-numbered-tfl-come-up-trumps.html

Vyberam:
"There is a tradition for route planners within Transport for London and its forerunner organisations deliberately to respect the past by re-using numbers that have local historic associations. That is the case with route 55 that you mention. It was first introduced between Central London and Leyton during a major service re-organisation around forty years ago. Its number was a deliberate echo of a trolleybus route 555 that had run along Old Street to Hackney and beyond some years previously, and also of the tram route 55 that the trolleybus had replaced."
"When we introduce a new route - or make alterations to an existing route by splitting it - the last digit or digits of the historic 'parent' route are used wherever possible, so that passengers might associate the incoming route with its predecessor. This was the case in 2003, for instance, when route 414 was chosen as the number for the new route between Maida Hill and Putney Bridge, which was intended to augment route historic route 14 south of Hyde Park Corner."

V TfL evidentne nevedia ze spravny dopravca meni cisla vsetkych liniek aspon jednej trakcie aspon raz za 10 rokov. Mali by sa ucit od DPB.
Oznam o zriadení novej zastávky "Červený most P+R" ?
http://i47.tinypic.com/nl4fpd.jpg
Reply on: Solider #183668:
Ked uz studujes ten zakon o cestnej premavke, precitaj si co pise o pesej zony. Moze byt aj rezident s 10 povoleniami, stale tam nesmie parkovat. Kamarat to uz pridal na odkazprestarostu.sk tak som zvedavy.
Reply on: Martin Fundárek #183670:
Takže v § 11 ods. 2 si mám primerane vymeniť pojem električkový koľajový pás za vyhradený jazdný pruh?
Reply on: Martin Fundárek #183670:
To znenie zákona je ale právnickou logikou dosť nešťastné ? V podstate keď je zápcha tak cez električkový pás ju môžem obísť, lebo "predchádzam" a teda nejdem bezdôvodne.
Reply on: Solider #183667:
Ja BUS pruh s IAD pravidelne využívam... Pri odbočovaní k Auparku a pri odbočovaní na Dubovej. Ale to nie je bezdôvodné. Bezdôvodné je, keď si v ňom idem len tak.

Je to rovnako ako s ľavým pruhom na diaľnici mimo obce. Nikto ti v ňom nezakazuje ísť, ale musíš mať dôvod. V praxi je to: predchádzanie a kolóna.
Reply on: Solider #183667:
Ja nesúhlasím s tým, aby sa hneď pokutovalo. Ale rozhodne sa mi nepáči ani to, že tam polícia nerozdávala nejaké zemiaky, alebo aspoň verbálne upozornenia. Po týždni už potom natvrdo pokutovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.