Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #182244:
Rovnako ako som nikde nikdy nenapísal, aby sa 43 úplne zrušila. Lebo v rámci ZDO zabezpečuje spojenie pracovníkov lanovky a obyvateľov areálu sanatória so svetom.
Reply on: 810zssk #182243:
Vysvetli mi teda,čo je na cestovaní s Oysterkou zlé?Ja som si to v Londýne celkom pochvaľoval ?
Reply on: 810zssk #182244:
A ako by si zamedzil cestovanie do Euroveil inkami 50 a 78 , keď zastávka Malá scéna zabezpečuje ZDO časti Starého mesta, kde sú školy a miesta výkonu práce?
Reply on: AAA #182241:
Hovoril som napriklad aj o ludoch co chodia do Eurovei napr. 50kou, 78kou, atd... skratka, mesto dotuje dopravu kvant ludi do OC, preco ich nevozit do lesa? A dobre vieme ze ludia do OC nechodia ani zdaleka len pre zabezpecenie zakladnych potrieb.
Reply on: roman2 #182242:
Ty si vážne mimoň.
Reply on: 810zssk #182236:
Sila zvyku,podľa mňa.Aj Briti si na to zvykli tak by sme si zvykli aj my ? a okrem iného čo tam po sedlači od Bystrice.To je z jednoduchších pomerov tam neočakávam pochopenie pre tento systém ? Moc zložité na nich ?
Reply on: 810zssk #182231:
K Eurovei: Osobne tú zachádzku X13 neschvaľujem, ale ja nerobím v DPB, takže to zrušiť nemôžem. Rovnako by som 28 končil na Krupkovej a otočil okolo MV SR, aby nemusela ísť cez 3 semafory. Predĺženie 28 do lokality Dostojevského radu nepovažujem za dobrú, len pre Euroveu.
TESCO Lamač, Avion: Dá sa podľa mňa uvažovať i o zrušení zachádzok a zriadení primeraných zastávok na hlavnej ceste, pričom by na ne bol primeraný prístup. Problém ale je, že pri Tescu Lamač si to predstaviť neviem. Pri Avione neviem, či by šlo zriadiť pre 61 a 96 párovú zastávku na Ivanskej.
128 som kritizoval od začiatku.
A doprava do obchodu je o. i. preto viac vo verejnom záujme ako doprava do lesa, lebo obec má o. i. zabezpečiť zásobovanie a z toho sa dá vyvodiť vo veľkom meste o. i. zabezpečenie dostupnosti obchodných prevádzok. Rovnako do lesa nejdeš s tromi igelitkami z Tesca, lampou, kobercom a pod..
Reply on: roman2 #182239:
Get real.
Reply on: 810zssk #182229:
Dobre len my by sme to nemali za 1,70€, ale povedzme za 0,50€ ? Nemôžeme porovnávať ekonomiku a zárobky vo Veľkej Británii a naSlovensku...To je holt iná liga ? My by sme si to prispôsobili podľa našich možností,len by to chcelo potrápiť hlavy.Podľa mňa by to šlo a vyriešilo by to nekonečné dohady o tom,ktorý lístok je vhodný ?
Reply on: AAA #182237:
ale tiez je to trosku nespravodlive, ked z nejakeho dovodu musi 15 rocne dieta od vlaku pouzit nocak, aby muselo platit plne cestovne.
Reply on: Palo1987 #182234:
Na nočný spoj zľavnené jednorazové lístky neplatili už pred zmenou tarify v roku 2000.
Reply on: roman2 #182235:
Ten tvoj vysnivany system totiz v Banskej Bystrici maju a je to na prd.
Reply on: 810zssk #182227:
Oyster...Oester šak to je fuk ? Banská Bystrica ma nezaujíma tam nech sa starajú o svoje veci tu riešime Bratislavu ?
Reply on: 810zssk #182233:
No ono by sa malo zacat tym, ze by sa mal zhodovat cas v kazdom dopravnom prostriedku v meste, nakolko niekedy mam pocit, ze cestujem v case, ked vystupim z 93 na hodzku napr. o 12:36, pobehnem na trolejbus smer kolarko a nastupim o 12:35, alebo zrovna 12:36, aj ked viem ze som na tu zastavku urcite siel aspon minutu.

Proste smola musi si to cestujuci vyratat, ak si to vyrata zle je to proste cierny pasazier.

Ja osobne zlavnene listky, uz dlho nekupujem, ale poznam studakov, ktory sa stazovali, ze ked idu vecer z mesta tak si na nocak kupuju cely SMS listok, hoci by stacil v podstate zlavneny.
Reply on: Palo1987 #182230:
1. Uz som to napisal, vznikali konflikty kvoli ludom co o minutu prekrocili platnost a nevedeli sa s tym zmierit.

2. SMS listok sa kludne moze predavat ako zlavneny, DPB to rad zavedie ak sa to rozhodnes zaplatit.
Reply on: Valec #182208:
Len by ma zaujímalo koľko je tých tvojich modelových cestujúcich, ktorí cestujú v týchto reláciách v reálnom svete. ?
Reply on: AAA #182228:
Nejdem sa do teba pustat, len by ma zaujimalo v com je doprava ludi do Lesoparku menej verejny zaujem ako doprava ludi napr. do Eurovei.
Reply on: 810zssk #182226:
Ale vysvetli mi, aku ma logiku to, ze je ten listok neprestupny. Ked vyprsi 15 minut proste sa minula jeho platnost, tak ako pri 60 minutovom. Inak tiez sa domnievam, ze by bola cesta spravnym krokom, keby sa SMS listok predaval aj zlavneny, pre studakov, ci ziakov.
Reply on: roman2 #182225:
Inak tych par centov je v prepocte asi 1,70 EUR za jazdu. Za tu cenu prejdes s DPB krizom cez cele mesto uplne bez problemov a mozes prestupovat kolko chces.
Reply on: Ike #182206:
Tak podľa mňa to malo zmysel len pre tieto štvrte/MČ: Devín, DNV, Záhorská, Jarovce, Rusovce, Čunovo. Tieto časti považujem za relevantné preto, lebo sú relatívne ďaleko nie len od centra, ale aj od akýchkoľvek zvyčajných cieľov dennej dochádzky (škola, administratívne centrá, priemysel s výnimkou VW, nákupné centrá, nemocnica,...). Teda je pri preprave z týchto MČ možno odôvodnene očakávať v priemere vyššiu priemernú prepravnú vzdialenosť ako napr. pri linke 50.
A okrem toho linku 77 (od zastávky Micherov majer), 79 (od zastávky PD P. Biskupice), 43 (od Klepáča). Tieto linky pre minimálnu vyťaženosť a jazdu mimo intravilánu. Teda náklad na osobokilometer je zväčša pre malú vyťaženosť vyšší ako na iných linkách a teda sú viac dotované. U linky 43 síce nie je problém s obsadenosťou v sezóne, ale mimo sezóny je obsadenosť dosť malá a obsluha rekreačnej oblasti nie je z pohľadu verejného záujmu až taká dôležitá (čakám kedy sa za túto vetu do mňa zlošuk pustí ? ).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.