Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #182235:
Ten tvoj vysnivany system totiz v Banskej Bystrici maju a je to na prd.
Reply on: 810zssk #182227:
Oyster...Oester šak to je fuk ? Banská Bystrica ma nezaujíma tam nech sa starajú o svoje veci tu riešime Bratislavu ?
Reply on: 810zssk #182233:
No ono by sa malo zacat tym, ze by sa mal zhodovat cas v kazdom dopravnom prostriedku v meste, nakolko niekedy mam pocit, ze cestujem v case, ked vystupim z 93 na hodzku napr. o 12:36, pobehnem na trolejbus smer kolarko a nastupim o 12:35, alebo zrovna 12:36, aj ked viem ze som na tu zastavku urcite siel aspon minutu.

Proste smola musi si to cestujuci vyratat, ak si to vyrata zle je to proste cierny pasazier.

Ja osobne zlavnene listky, uz dlho nekupujem, ale poznam studakov, ktory sa stazovali, ze ked idu vecer z mesta tak si na nocak kupuju cely SMS listok, hoci by stacil v podstate zlavneny.
Reply on: Palo1987 #182230:
1. Uz som to napisal, vznikali konflikty kvoli ludom co o minutu prekrocili platnost a nevedeli sa s tym zmierit.

2. SMS listok sa kludne moze predavat ako zlavneny, DPB to rad zavedie ak sa to rozhodnes zaplatit.
Reply on: Valec #182208:
Len by ma zaujímalo koľko je tých tvojich modelových cestujúcich, ktorí cestujú v týchto reláciách v reálnom svete. ?
Reply on: AAA #182228:
Nejdem sa do teba pustat, len by ma zaujimalo v com je doprava ludi do Lesoparku menej verejny zaujem ako doprava ludi napr. do Eurovei.
Reply on: 810zssk #182226:
Ale vysvetli mi, aku ma logiku to, ze je ten listok neprestupny. Ked vyprsi 15 minut proste sa minula jeho platnost, tak ako pri 60 minutovom. Inak tiez sa domnievam, ze by bola cesta spravnym krokom, keby sa SMS listok predaval aj zlavneny, pre studakov, ci ziakov.
Reply on: roman2 #182225:
Inak tych par centov je v prepocte asi 1,70 EUR za jazdu. Za tu cenu prejdes s DPB krizom cez cele mesto uplne bez problemov a mozes prestupovat kolko chces.
Reply on: Ike #182206:
Tak podľa mňa to malo zmysel len pre tieto štvrte/MČ: Devín, DNV, Záhorská, Jarovce, Rusovce, Čunovo. Tieto časti považujem za relevantné preto, lebo sú relatívne ďaleko nie len od centra, ale aj od akýchkoľvek zvyčajných cieľov dennej dochádzky (škola, administratívne centrá, priemysel s výnimkou VW, nákupné centrá, nemocnica,...). Teda je pri preprave z týchto MČ možno odôvodnene očakávať v priemere vyššiu priemernú prepravnú vzdialenosť ako napr. pri linke 50.
A okrem toho linku 77 (od zastávky Micherov majer), 79 (od zastávky PD P. Biskupice), 43 (od Klepáča). Tieto linky pre minimálnu vyťaženosť a jazdu mimo intravilánu. Teda náklad na osobokilometer je zväčša pre malú vyťaženosť vyšší ako na iných linkách a teda sú viac dotované. U linky 43 síce nie je problém s obsadenosťou v sezóne, ale mimo sezóny je obsadenosť dosť malá a obsluha rekreačnej oblasti nie je z pohľadu verejného záujmu až taká dôležitá (čakám kedy sa za túto vetu do mňa zlošuk pustí ? ).
Reply on: roman2 #182225:
Ked uz tak Oyster. A s takymito uchylkami prosim bez do Banskej Bystrice. Dakujem.
Reply on: Palo1987 #182224:
Na svete mas milion systemov s prestupnou tarifou kde je listok na kratku cestu neprestupny, najblizsie napr. Vieden.
Najlepšie by bolo spraviť to tak ako v Londýne:Čipová "Oesterka" s kreditom aký si zaplatíš v predajných miestach a s nástupom do vozidla len cez predné dvere ? pásma nemajú a pri kontakte karty s čítačkou odčíta pár centov za cestu.Napríklad sa takto za jedno odpípanie odveziem linkou 211 z Hammersmith stanice (vo Fulhame) až do centra k parlamentu.Toto by nebolo na škodu ani v Bratislave.Razom by bolo po probléme s cestovnými lístkami.

Okrem iného "Oesterka" platí aj na metro (tam sa to pripláca) a u nás by to povedzme fungovalo na elektrickú trakciu ? problém vyřešen ?
Reply on: 810zssk #182223:
Ja len tvrdím, že keď už u nás funguje prestupný systém bolo by spravodlivé, aby aj 15 minútový lístok bol prestupný.
Reply on: Palo1987 #182221:
No vsak dobre, ale to ze by listok platil len 10 minut by im nepomohlo.
Reply on: 810zssk #182218:
Ja nikde netvrdím, že chcem zmeniť 15-min lístok an 10-min. To boli všetko len špekulácie. Samozrejme, že 15-min. lístok je lepší. A ako by si ohraničil lístok na krátku cestu? Počtom zastávok? To by opäť nebolo spravodlivé. Povedzme 5 zastávok by u linky 83 bolo len po Jungmannovu, zatiaľ čo cestujúci zo Štefana Králika by sa dostali až na Krížnu. Jedine, že by to na každej linke bolo inak, čo by zase podľa mňa spôsobilo chaos medzi cestujúcimi, najmä tými, čo využívajú viacero liniek rôzneho charakteru.
Reply on: 810zssk #182220:
Neveril by si, ale poznám veľa takých ľudí, ktorý keď príde napr. 94 pri ŽST Petržalka nenastúpia lebo majú 15 minutový lístok a keďže nie je prestupný tak čakajú na 93, aby sa doviezli napr. k Tescu alebo k ZŠ Budatínska.
Reply on: Palo1987 #182219:
Logiku nema najma listok ohraniceny len neprestupnostou - jedna cena za cestu Novy most - Sad Janka Krala (L82) aj Novy most - ZST Podunajske Biskupice (L70) - WTF?

Neprestupnost 15 minutoveho listka je zalozena na problemoch s konfliktami, ktore existovali pri prestupnosti 10 minutoveho listka. Beztak vacsina ludi za 15 minut neprestupi.
Podľa mňa by úplne stačilo, keby aj 15 minútový lístok bol prestupný. Nemá to zmysel, že je neprestupný. Ak už by silou mocou chceli neprestupný lístok, potom by nemal byť časovo ohraničený. Takto to moc logiku nemá.
Reply on: TomJ #182215:
Pre boha, ale ved keby si skratil platnost z 15 na 10 minut tak je to ZHORSENIE pre cestujucich co dnes cestuju 11-15 minut a pre NIKOHO by to nebolo zlepsenie.

15 minutovy listok - podla mna by proste listok na kratku cestu nemal byt obmedzeny casom
Reply on: Ehm #182216:
To vies, coskoro budu aj navrhy na PCL podla ulic ci cisiel bytov ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.