Ikarus 281 bol predlzeny tiez o 1,5 metra, ale mal riadiacu napravu. Vyzeralo to ako 280 s predlzenym vlekom, mal tam 3 okna, ale to tretie trosku kratsie.
Vidis, ako sa dohodneme ohladom tych filmov? Mam pre teba tie peniaze, tak sa ozvi, kedy a kde budes. Idealne by bolo dnes povecer, ked pojdem domov z mesta, okolo 17:30 az 18:00.
Vidis, zabudol som na to, ze vsetky vzduchove rurky obsahuju ako BONUS aj sadu dierok, cez ktore unika . Toto mi pripomina, ze asi 10 rokov v STV unikalo nejakych 60 000 litrov vody mesacne a az pred par dnami zistili ze kde hehe... Bezna spotreba je 10 000 litrov . A aj za toto sme platili... Zeby Rybnicek konecne zacal hladat diery v STV?
Uz sa stalo ze vypadol aj cely motor. A keby bol autobus schopny dalsej jazdy, tak by sa to ani neopravilo. Asi takyto pristup je zo strany DPB k svojim vozidlam...
...ved ty vies, ze ja som prva, ktora sa nad stavom busov nema preco smiat... Ale napadla ma prihoda spred 10 rokov, ked na 280ke upadol za jazdy alternator (kdesi za Patronkou-linka 121-a dosiel tak az po WV!!!).Zvonil tak silno, ze vtipkari v buse hovorili:to nebude alternator, to bude cyklista...
Turbo
A to sa tym mame chvalit?!?!? Ked v Prahe sa chvalia tym, ze chcu v spicne znizit zatazenie vozidiel pod 4 osoby na meter stvorcovy, idealne na 2,5.