Hello borci a borky!
Asi o tom viete, ale jedna zaujimavost opat z divizie Abusov: pred par dnami zacal horiet jeden dlhy plynak (2.kolona) nastastie ked sa vracal do garaze..nevedeli to zahasit praskovym minimaxom tak to potom polievali hadicou na polivanie travy pred vypravnou kym to nezhaslo.. od vtedy je setkych 21 plynakov na 2.DP odstavenych a maju sa tam prerabat splynovace..
Inak este k tym wrajtom na vozoch tusim 4093 a 4096 co tam bolo z boku ze DISKO a EDIT tak to vyzeralo urcite lepsie nez hrzdave plechy a opadany lak..
Co sa tyka tagov v supravach tak je podla mna uplne zbytocne vyhadzovat nemale prostriedky na ich odstranovanie nakolko tam za tyzden budu znova a ostatne ci je elektricka z vnutra biela alebo pocarbana nic to nemeni na skutocnosti, ze je to elektricka.. radsej keby prisla na cas a bez toho aby musela ist 2x za den na poruchu..
Ked sme pri tych elektrickach tak je podla vas normalne ze v 21.storoci mame tak cca. 95% T3 s odporovym zrychlovacom kde sa tak zhruba 30% energie vykuri v odporoch do vzduchu co pri tusim 4x40kW trakcenho vykonu T3 nie je za den zanedbatelne.. Len pre zaujimavost na trnavke maju vsetky T3ky este mechanicke obmedzovacie rele co riadi servo zrychlovaca..
Asi o tom viete, ale jedna zaujimavost opat z divizie Abusov: pred par dnami zacal horiet jeden dlhy plynak (2.kolona) nastastie ked sa vracal do garaze..nevedeli to zahasit praskovym minimaxom tak to potom polievali hadicou na polivanie travy pred vypravnou kym to nezhaslo.. od vtedy je setkych 21 plynakov na 2.DP odstavenych a maju sa tam prerabat splynovace..
Inak este k tym wrajtom na vozoch tusim 4093 a 4096 co tam bolo z boku ze DISKO a EDIT tak to vyzeralo urcite lepsie nez hrzdave plechy a opadany lak..
Co sa tyka tagov v supravach tak je podla mna uplne zbytocne vyhadzovat nemale prostriedky na ich odstranovanie nakolko tam za tyzden budu znova a ostatne ci je elektricka z vnutra biela alebo pocarbana nic to nemeni na skutocnosti, ze je to elektricka.. radsej keby prisla na cas a bez toho aby musela ist 2x za den na poruchu..
Ked sme pri tych elektrickach tak je podla vas normalne ze v 21.storoci mame tak cca. 95% T3 s odporovym zrychlovacom kde sa tak zhruba 30% energie vykuri v odporoch do vzduchu co pri tusim 4x40kW trakcenho vykonu T3 nie je za den zanedbatelne.. Len pre zaujimavost na trnavke maju vsetky T3ky este mechanicke obmedzovacie rele co riadi servo zrychlovaca..

:o)
Vladimír
"Nějaké informace o tom, že neoznačený lístek je neplatný, nemají v MHD co dělat."
m@rtin, 24.7., 19:07 #18103
"Mně nejde o to jestli nápis ano nebo ne, ale jakou formou je napsán."
1. ujasni si, aký máš vlastne na vec názor
2. to, že teraz s Tebou nesúhlasím neznamená, že nie som ochotný pripustiť cudzí názor. Ak ma niekto argumentmi presvedčí, názor zmením. Ty si ma nepresvedčil. Za svoje negatívum ale považujem, že sa nechám vytočiť Tvojimi presne cielenými provokatívnymi a môj názor zosmiešňujúcimi poznámkami ("zabíjet se nesmí" a pod.)
3. nejde o to, či oznamy a výzvy cestujúcim vo vozidle chcem ja, ale o to, že ich považujem za úplne základný prvok starostlivosti o cestujúceho. Ak Praha, ktorá denne privíta stovky až tisícky turistov, vo svojich vozidlách MHD upozornenie, že neozančený cestovný lístok je neplatný nemá, je to jej nedostatok a mala by si z Bratislavy vziať príklad
4. Veta "Neoznačený cestovný lístok je neplatný" je vo svojom význame veta oznamovacia a v žiadnom prípade nie rozkazovacia. Nejedná sa teda o príkaz, ale o informáciu pre cestujúceho, ktorú môže a nemusí poslúchnuť.
5. Z Tvojej ponuky vyberám druhú vetu: Neoznačený cestovný lístok je neplatný. Prečo? Je jednoduchá, krátka, výstižná...
6. Tebou nenávidená veta nie je obmedzovaním, ale službou pre cestujúceho. Ktovie, koľkým zamysleným cestujúcim, ktorí nedopatrením zabudli svoj lístok označiť túto povinnosť pripomenula.