Reply on: Andy #179599:
- v mape sú uvedené ŽST Nové Mesto a Podunajské Biskupice, od ktorých sú zastávky SL vzdialené viac ako kilometer, za to oveľa bližšia stanica ŽST Rača tam nie je.- "DOBRÁ CENA - častokrát nižšia ako čakáte" ale len pri náhodnom používaní, pri každodennom cestovaní z konca mesta na AS je cena aj s DK vždy vyššia ako celosieťová električenka,
- "Čo k tomu potrebujem? NÁJSŤ SI SVOJ SPOJ" a to je pri tých hromadných odchodoch zásadný problém, keďže cestujúci sa nebude viazať na konkrétny odchod, ale pocestuje keď potrebuje.
"Alebo prečo nemôžu zjednotiť..."
Pretože "naše linky sú dlhodobo zavedené a overené". Čo po tom, že návyky a požiadavky cestujúcich sa menia.
aquila
bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava
--
Tunel pod Dunajom nebude
Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.