tak uz je to oficialne. na urovni europskej komisie bolo oficialne zrusene prepojenie koridoru cez filialku popod dunajom nebude! konecne si to vsimli aj v europskej komisii, ze je to len nevyznamne prepojenie jeden malej zastavky v centre mesta a nema to vyznam ako keby to bol presun a vytvorenie novej hlavnej stanice. to co vsetci rozmyslajuci ludia tusili, teraz potvrdila aj EK.
bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava
--
Tunel pod Dunajom nebude
Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.
Ja som zas zažil, že mi vodič nezastavil na povinnej zastávke (Cintorín Ružinov) smerom z Bratislavy a prefrčal tade v ľavom pruhu. To sa mi nikdy nestalo ani v MHD, kde to vadí podstatne menej, takže odvtedy nejaká moja dôvera k Slovak Lines je definitívne nulová a využívam ich iba keď nie je žiadna iná možnosť.
No teda nič extra..
- základné gramatické chyby (Hroboňová, Gagarinová, Centrum Bratislava)
- grafika ako od stredoškoláka, celá ta mapa je chaotická čo sa týka značenia, farieb, označení významných bodov v úplne inom grafickom štýle než zvyšok
- tá stránka, ktorá na mapu odkazuje, mi tiež moc prehľadná nepripadá
- sú tam úplne nepotrebné texty (čo za experta vymyslí text "MÁM VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ POTREBUJEM - alebo ktoré ma zaujímajú na www.slovaklines.sk" keď má poradiť ako cestovať výhodnejšie?)
- tie odkazy "TU" na spodku stránky sú naozaj "dokonalé"
Ako keby to mala byť ukážka, ako také materiály nemajú vyzerať.
A inak už dlho mi vŕta v hlave, prečo má Slovak Lines toľko zastávok pomenovaných tak odveci. V živote som nepočul napríklad o nejakom Pomníku padlých, a určite nie som sám. Alebo prečo nemôžu zjednotiť Lamač ŽST spolu s DPB na ŽST Lamač? A to DPMB radšej nekomentujem..
Možno to majú ošetrené interným prevádzkovým pokynom, ja som zažil že vodič SL dodatočne otvoril dvere dobiehajúcej cestujúcej v rannej špičke na zastávke "Predmestie" (podľa ich schémy :-D; ináč ŽST Vinohrady) smer AS ml. nivy...
Autobusovú stanicu v Štúrove nájdeš pri centre mesta vedľa termálneho kúpaliska Vadaš medzi ulicami "Pri Vadaši" a "Pri záhradách". Na www.supernavigator.sk je ju vidieť, ale nie je tam napísané, že je to autobusová stanica.
aa iba dodam ze to bolo asi 17:50 L5 smer mesto pred zastávkou Rač, mýto.. a súprava možno 7901+2? ale každopádne klasická červeno krémová..stálo sa min. 10 min.
Mozte mi prosim poradit, kde v Sturove je autobusova stanica??? Neviem ju ani za ten svet nikde najst cez net! Len upozornujem, ze nie je tam, kde zeleznicna. Idealne ak mi niekto napise GPS suradnice, ale staci aj adresa. Dik. ;/
Ja ti mam dneska bohovske stastie ... Najprv idem L5 ktora na Racku zrazi cloveka a potom idem L32 kde niekomu dojde zle (nastastie na kramaroch, takze ho hne odviedli) ...
Este chybalo, aby havaroval trolejbus, ktorym som siel z Rac. Myt na SAV ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike