Autobusovú stanicu v Štúrove nájdeš pri centre mesta vedľa termálneho kúpaliska Vadaš medzi ulicami "Pri Vadaši" a "Pri záhradách". Na www.supernavigator.sk je ju vidieť, ale nie je tam napísané, že je to autobusová stanica.
aa iba dodam ze to bolo asi 17:50 L5 smer mesto pred zastávkou Rač, mýto.. a súprava možno 7901+2? ale každopádne klasická červeno krémová..stálo sa min. 10 min.
Mozte mi prosim poradit, kde v Sturove je autobusova stanica??? Neviem ju ani za ten svet nikde najst cez net! Len upozornujem, ze nie je tam, kde zeleznicna. Idealne ak mi niekto napise GPS suradnice, ale staci aj adresa. Dik. ;/
Ja ti mam dneska bohovske stastie ... Najprv idem L5 ktora na Racku zrazi cloveka a potom idem L32 kde niekomu dojde zle (nastastie na kramaroch, takze ho hne odviedli) ...
Este chybalo, aby havaroval trolejbus, ktorym som siel z Rac. Myt na SAV ?
Jazdili by síce bez prestupu na Hodžko, no 15 min lístok by im nestačil, čiže by platili to isté ako pri ceste 41+64+83/84, akurát, že by nemuseli prestupovať.
Staré znenie: Dopravca je povinný zabezpečiť, aby osádka autobusu alebo iné oprávnené osoby dopravcu poskytli cestujúcim potrebné informácie týkajúce sa podmienok ich prepravy, najmä ich práv a povinností pri preprave, priebehu prepravy, cestovného, údajov o príchode a odchode spojov na autobusovej linke, možností prestupu na inú autobusovú linku alebo na iný druh dopravy,"
Niekto mal zjavne potrebu vykázať činnosť a mierne ustanovenie preformuloval, čím to dokašlal, keďže túto povinnosť dal i vodičom. Alebo je to transpozícia nejakého europredpisu. Možno je to prepísané z nariadenia o právach v autobusovej diaľkovej doprave, kto vie...
K #179580: Je logické, že pokiaľ dopravca o zmene nevie, môže informovať, až keď sa o nej dozvie.
Je to zákon o cestnej doprave. ?
Ako celok som ho podrobne nečítal, takže len tak rýchlo námatkovo pár postrehov, v čom je ten zákon zlý:
1. Vypadla povinnosť strpieť zistenie totožnosti (za účelom vymáhania sankčnej úhrady) privolaným príslušníkom PZ čiernym pasažierom,
2. Organizátor IDS má mať postavenie dopravcu, čo je imho divné a zlé riešenie.
3. Riešenie niektorých priestupkov v blokovom konaní (jazda načierno nie je priestupok) revízorom a príjmy z tejto pokuty majú zostať príjmom dopravcu. Čo podľa mňa je tiež blbosť a divné riešenie. Je to veľmi zjednodušene obdobné, ako keby bolo dané zamestnancovi predajne s PC právo odsúdiť niekoho za krádež.
4. Nedefinuje sa pojem prímestská a diaľková autobusová doprava. Už vidím teraz ako VÚC s kamarátmi z SAD budú dotovať všakovaké linky.
A PP jDPB e v rozpore s týmto zákonom, keďže podľa neho je tarifa súčasťou PP.
A este jedna vec:
"Dopravca je povinný zverejniť cestovný poriadok a jeho zmenu v dostatočnom predstihu najneskôr 10 dní pred začiatkom platnosti na svojom webovom sídle, na autobusových staniciach a zastávkach, prípadne aj iným vhodným spôsobom."
Nevidim tam ziadnu vynimku v pripade, ze sa o zmene dozvie neskor, takze uz sa nie je za co schovavat... myslim, ze DPB zacinaju vesele casy.
Toto ma zaujalo:
"Dopravca je povinný zverejniť tarifu na svojom webovom sídle a zabezpečiť, aby sa aspoň základné údaje sprístupnili verejnosti v cestovnom poriadku, a ak je to možné, aj v priestoroch autobusovej stanice a v autobusoch, a aby osádka autobusu a revízori boli schopní informovať cestujúcich o sadzbách a ostatných cenách pred začatím prepravy a počas nej."
To ako teraz ma DPB povinnost aby vodic vedel informovat napr. o cene mesacneho PCL? Pripadne zakladne info o cestovnom v CP? Dost tazko vykonatelne, nie?
Osobne sa mi to zda lepsie ako ten predchadzajuci.. zaujimavostou je napr. povinnost zverejnit PP na webe, co bude mozno pre mensich dopravcov problem... akurat by ma zaujimalo ci sucasny PP napr. DPB je v sulade s novym zakonom, lebo sa mi zda, ze su tam nejake nove povinnosti... este si to precitam
"lebo mňa zaráža poslednú dobu cena lístkov že jeden súkromník má plno napriek tomu že ide "pod cenu""
A co ta na tom zaraza? Ked ma lepsie ceny tak asi je logicke, ze ma viac ludi (kedze u nas sa velmi kvalitou nekonkuruje). Inak, sukromnici su uz prakticky vsetci
Nový zákon to už (žiaľ) nedefinuje, ale rozdiel medzi diaľkovou a prímestskou linkou spočíval a asi aj spočíva vo vzdialenosti medzi východiskovou a cieľovou zastávkou. Podľa mňa v princípe nič nebráni existencií nedotovanej prímestskej linky.
Máš pravdu chlapec sa trochu pomýlil ak vezmeme do úvahy povedzme 100 miest na státie vynásobíme to 8 m2/os to by naše autobusy museli mať minimálne 800 m2 priestoru na státie a taký veľký nemám ani dom ? čiže áno 8 kusov na meter štvorcový a nie naopak ?
Ja som počul práveže že je na vine Trnavský kraj, ale môžem sa mýliť. Že chcel len aby to robili ich ovečky, t.j. SAD Trnava. No k cenám sa nebudem aj ja vyjadrovať, lebo mňa zaráža poslednú dobu cena lístkov že jeden súkromník má plno napriek tomu že ide "pod cenu". Reláciu BA - TT má za 1,80 € (celý) a 1,20 (študent) čiže asi ako SAD TT (čo je tam dotácia kraja), keďže tá linka je evidovaná ako "prímestská"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mrcheef
http://www.slovaklines.sk/zrychlenadopravavbratislave.html