Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #179612:
amos, zjavne som neni len ja ten co si myslim, ze niektore navrhnute veci a co sa snazili na magoriate presadit nie su uplne najlepsie riesenia a prisli na to aj v tom nechutnom byrokratickom kolose EU 🙂

kazdemu rozumne zmyslajucemu cloveku bolo jasne, ze dat 2 miliardy euro na spojenie stanice len pre regionalnu dopravu bez napojenia na hlavne koridory je nezmysel, a to uz ani nepisem o tych hlupostiach co pretlacal kugla ZEED, kde chceli cez celu petrzalku viest podzemny koridor TEN-T 😉 ale nastatie je to minulost!

ako som uz napisal inde, tu je krasne vidno, ze sa tak spekulovalo az sa prespekulovalo.

v tomto stadiu by bolo uplne najlepsie keby sa zrusila aj prva etapa, ktora sposobi len problemy. kedze sposobi len roztriestenie dopravnych tokov v meste. aj ked bohuzial uz je neskoro na podanie novych projektov, kde by sa mohli podat, aby sa komplexne zrekonstruoval bratislavsky zeleznicny uzol. za tu sumu si dovolim tvrdit by sa zrelizovat nasledovne

- zrekonstruovat uzol a implementovat ETCS
- postavit viacere chybajuce zastavky pre integrovanu dopravu
- odstranenei urovnoveho krizenia ci uz v petrzalke, hradskej, ivanskej ceste, kukucinova,
- prepojit letisko zeleznicou ale aj s tratou na madarsko, kde by jazdili aj medzinarodne rychliky a nejazdili by z madarska cez rendez
- dalsia kolaj z noveho mesta na hlavnu stanicu

a a este by vysli aj peniaze na prepojenie elektricky cez avion k letisku, ako aj napojenie dubravky na prestupny terminal pri boroch

2 mike: to som radsej ani nespominal, a to by bolo ozaj priam genialne riesenie.a to ze je stanica v obluku az taky problem nie je, kedze tam vlaky aj tak musia spomalit. problem bol v jej rozsireni.
Reply on: aquila #179609:
Uz dlhodobejsie mam pocit, ze vsetci su idioti, lebo nechcu stavat veci tak ako si to predstavujes, ako je to podla teba najlepsie!
Preto by som rad vedel, ty si clovek z praxe? Projektujes?...
Reply on: aquila #179609:
A žel. tunel pre nákladnú dopravu pod Karpatami... ? v tom prípade by bola hlavná stanica v dnešnej polohe úplne vpohode... teda až na ten detail že je celá v oblúku, ale aspoň by odpadol problém s kapacitou...
Reply on: Valec #179608:
Tak ak nezastane ked tam niekto stoji tak treba informovat SL, oni toto dost promptne riesia.
Reply on: 810zssk #179604:
ako bola zadefinovana filialka od zmien, ktore postupne robili, bola nezmyselnejsia a nezmyselnejsia.

od toho zameru, ze tam budu len 4 nastupne hrany a tea nebude to nova hlavna/nadregionalna stanica, ze zrusili bezuvratove napojenie na trat do ciech, ze tam chceli len regionalne zakoncenie, ze chceli tahat TEN-T cez petrazlku a suplovat tym nosny system a dalsie hluposti, bolo len otazkou casu, kedy si to niekto v EK vsimne.

druha hlavova stanica vznikne na letisku.

stanica na letisku bez napojenia na trat z madarska nema zmysel, ale bude sa stavat, co uz no.

osobne by som bol najradsej, keby nedostali peniaze ani na filialku ale aby sa komplexne zrekonstruoval bratislavsky zeleznicny uzol. ale to by musel v bratislave aj niekto rozmyslat..
Reply on: 810zssk #179602:
Nehladiac na to, že niektoré spoje tam ani zastávku v CP nemajú (aj keď neviem prečo, keďže okolo prechádzajú), tak sa to deje dosť často.
Reply on: Andy #179599:
- v mape sú uvedené ŽST Nové Mesto a Podunajské Biskupice, od ktorých sú zastávky SL vzdialené viac ako kilometer, za to oveľa bližšia stanica ŽST Rača tam nie je.
- "DOBRÁ CENA - častokrát nižšia ako čakáte" ale len pri náhodnom používaní, pri každodennom cestovaní z konca mesta na AS je cena aj s DK vždy vyššia ako celosieťová električenka,
- "Čo k tomu potrebujem? NÁJSŤ SI SVOJ SPOJ" a to je pri tých hromadných odchodoch zásadný problém, keďže cestujúci sa nebude viazať na konkrétny odchod, ale pocestuje keď potrebuje.

"Alebo prečo nemôžu zjednotiť..."
Pretože "naše linky sú dlhodobo zavedené a overené". Čo po tom, že návyky a požiadavky cestujúcich sa menia.
Reply on: AAA #179605:
Ono je dost mozne ze tam uz nie je 😃
Reply on: Andy #179600:
Ja zas netuším kde na Vajnorskej je Panelový sklad.
Reply on: aquila #179603:
Na jednej strane dobra sprava, na druhej strane tym padom bude Filialka este nezmyselnejsia.

Inak ktora bude ta druha hlavova stanica?
tak uz je to oficialne. na urovni europskej komisie bolo oficialne zrusene prepojenie koridoru cez filialku popod dunajom nebude! konecne si to vsimli aj v europskej komisii, ze je to len nevyznamne prepojenie jeden malej zastavky v centre mesta a nema to vyznam ako keby to bol presun a vytvorenie novej hlavnej stanice. to co vsetci rozmyslajuci ludia tusili, teraz potvrdila aj EK.

bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava

--
Tunel pod Dunajom nebude

Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.
Reply on: Andy #179600:
Kedy to bolo?
Reply on: TeBeCe #179548:
Vie sa nejaký odhad dátumu dokočenia? 🙂 Už sa teším ako sa preveziem Sanosom na linke 220. Snáď dovtedy koľajnice z Mlynských Nív úplne neodstránia. ?
Reply on: Mike #179597:
Ja som zas zažil, že mi vodič nezastavil na povinnej zastávke (Cintorín Ružinov) smerom z Bratislavy a prefrčal tade v ľavom pruhu. To sa mi nikdy nestalo ani v MHD, kde to vadí podstatne menej, takže odvtedy nejaká moja dôvera k Slovak Lines je definitívne nulová a využívam ich iba keď nie je žiadna iná možnosť.
Reply on: mrcheef #179591:
No teda nič extra..
- základné gramatické chyby (Hroboňová, Gagarinová, Centrum Bratislava)
- grafika ako od stredoškoláka, celá ta mapa je chaotická čo sa týka značenia, farieb, označení významných bodov v úplne inom grafickom štýle než zvyšok
- tá stránka, ktorá na mapu odkazuje, mi tiež moc prehľadná nepripadá
- sú tam úplne nepotrebné texty (čo za experta vymyslí text "MÁM VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ POTREBUJEM - alebo ktoré ma zaujímajú na www.slovaklines.sk" keď má poradiť ako cestovať výhodnejšie?)
- tie odkazy "TU" na spodku stránky sú naozaj "dokonalé"

Ako keby to mala byť ukážka, ako také materiály nemajú vyzerať.
A inak už dlho mi vŕta v hlave, prečo má Slovak Lines toľko zastávok pomenovaných tak odveci. V živote som nepočul napríklad o nejakom Pomníku padlých, a určite nie som sám. Alebo prečo nemôžu zjednotiť Lamač ŽST spolu s DPB na ŽST Lamač? A to DPMB radšej nekomentujem..
Reply on: mrcheef #179591:
Zachádzka do Brna mi nepríde moc rýchla... Ešte to majú aj na území Slovenska vyznačené... ?
Reply on: TeBeCe #179593:
Možno to majú ošetrené interným prevádzkovým pokynom, ja som zažil že vodič SL dodatočne otvoril dvere dobiehajúcej cestujúcej v rannej špičke na zastávke "Predmestie" (podľa ich schémy :-D; ináč ŽST Vinohrady) smer AS ml. nivy...
Reply on: TeBeCe #179593:
Aby potom niekto urychlene nevyhodil toho vodica ? Slovak Lines je nastastie jeden z tych dopravcov kde taketo veci netroleruju ? ? ?
Reply on: istron #179594:
dobrý výskum 🙂
pred asi dvomi týždňami som aj sem zavesil dotazník ohľadne spokojnosti ľudí s MHD Bratislava na školské účely, dotazník vyplnilo 127 ľudí, tu je výsledok: http://www.upnito.sk/subor/04d17ae1db528c1b6e1c4942872dfeda.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.