Referencia ti len uvádza, že daný dodávateľ danému odberateľovi vozidlá dodal, ale už v nej nikde nenájdeš, ako sú s nimi spokojný (logicky, ak by neboli, tak referenciu nedajú, príp. ak by to tam uviedli, dodávateľ takúto referenciu nepredloží). Na druhej strane, ak ti raz nejaký zamestnanec iného DP potvrdí, že autobus bol dodaný, komisia nepôjde do príslušnej prevádzky špióniť či sú vozidlá v bezproblémovej premávke, ani nebude čítať šotostránky, aby si urobila názor. To by potom také výberové konanie trvalo aj pol roka. Mimochodom, referencie sa dajú aj kúpiť.
Linka dopravcu Blaguss do Viedne sa objavila na cp.sk - s platnosťou od 10. 4. 2012. Novinkou je jej zachádzanie aj na Autobusovú stanicu Mlynské nivy pričom všetky ostatné zastávky zostanú zachované. http://portal.cp.sk/Data/L102819_120410_35352.pdf
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
ear4